داروین نونیز:

لیورپول وقتی اوضاعم بد بود از من حمایت کرد

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 17:53
مهاجم جوان لیورپول، پس از اینکه به عنوان بهترین بازیکن ماه باشگاه انتخاب شد، از هواداران این تیم قدردانی کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، در ماه فوریه، ابتدا دارونین نونیز با گلزنی در جریان پیروزی حیاتی و 2-0 خارج از خانه مقابل نیوکاسل، نقش مهمی در برتری تیمش ایفا کرد. در ادامه این مهاجم اروگوئه‌ای موفق به باز کردن دروازه رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شده و البته لیورپول در آن دیدار شکست سختی را متحمل شد. حالا داروین نونیز بعد از انتخاب شدن به عنوان بازیکن ماه لیورپول، اعتراف کرد هواداران در روزهای سخت ابتدای فصل به شدت از او حمایت کرده‌اند.

داروین نونیز پس از دریافت جایزه به تمجید از هواداران لیورپول پرداخته و گفت: "ابتدا می‌خواهم از هواداران تشکر کنم، زیرا به محض اینکه برای گرم کردن وارد ورزشگاه آنفیلد می‌شوید نام خود را می‌شنوید که توسط هواداران صدا زده می‌شود. این رفتار آن‌ها باورنکردنی است و به من انگیزه زیادی می‌دهد. من در گذشته چنین چیزی ندیده بودم. بازی کردن در لیورپول برای من و حتی از نظر همسرم بسیار عالی و خوشحال کننده است.

حتی همسرم به من می‌گوید که اینکه چگونه هواداران لیورپول از تو حمایت کرده و همیشه پشت تو هستند، از نظر من باور نکردنی است. او همیشه به من می‌گوید که وقتی من در چند بازی اول کمی مشکل داشته و در بهترین فرم خود نبودم نیز هواداران همیشه حمایت خود را از من نشان می‌دادند. آن‌ها هرگز از حمایت کردن از من در این مدت دست نکشیده و همیشه در کنار من بودند. حالا نیز تمام تلاش من این است که بتوانم کاری کنم که هواداران لیورپول را خوشحال کنم و تا جایی که امکان دارد این‌گونه بابت رفتارشان از طرفداران باشگاه تشکر کنم."

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب