حسرت حسین‌ زاده از نزدن یک گل برای تیمش

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 20 اسفند 1401 07:54
امیرحسین حسین زاده بازیکن ایرانی شارلروا می‌توانست مانع از شکست تیمش مقابل لوون شود.

به گزارش کاپیتان نیوز، رقابت‌های ژوپیر لیگ بلژیک از ساعت ۲۳:۱۵ جمعه شب با انجام یک مسابقه وارد هفته بیست و نُهم شد که طی آن، شارلروا با نیمکت‌نشینی امیرحسین حسین‌زاده در شروع بازی، در استاد دو پایس مقابل تیم رده دهمی لوون قرار گرفت.

لوون در دقیقه ۱۶ به گل اول بازی رسید که پیشتازی این تیم در زمین شارلروا کاری کرد تا این تیم برای فرار از شکست خانگی تغییرات هجومی انجام دهد و امیرحسین حسین‌زاده را در شروع نیمه دوم به ترکیب خود اضافه کند.

حسین‌زاده که طی دو هفته گذشته ژوپیر لیگ در ترکیب قرار نگرفته و فقط یک بار به‌عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده بود، برابر لوون فرصت بیشتری برای خودنمایی به دست آورد که در دقیقه ۵۳ با پرتاب یک اوت موقعیت‌سازی کرد ولی تبدیل به گل نشد.

وینگر ایرانی شارلروا در دقیقه ۷۶ یک فرصت عالی گلزنی به دست آورد و می‌توانست در نوزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ بلژیک، سومین گل‌اش را هم به ثمر رساند، اما ضربه سر او با بی‌دقتی از کنار دروازه لوون به بیرون رفت و بازی به تساوی کشیده نشد.

در ادامه تلاش یاران حسین‌زاده برای زدن گل تساوی بی‌نتیجه بود و در نهایت شارلروا با یک گل مقابل لوون شکست خورد تا ۳۸ امتیازی بماند و به رده دهم جدول ژوپیر لیگ بلژیک سقوط کند.

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب