کنایه هامان به پاری‌سن‌ژرمن: هویت خریدنی نیست!

تاریخ و ساعت انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 11:12
هافبک سابق بایرن‌مونیخ به نقد ناکامی پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان پرداخت.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسکای، دیتمار هامان، بازیکن سابق بایرن، پس از ناکامی دوباره پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان، به انتقاد از سیاست‌های این باشگاه فرانسوی پرداخت. هامان ۴۹ساله عقیده دارد حسرت پاریسی‌ها برای قهرمانی در لیگ قهرمانان در سال‌های آینده هم ادامه خواهد داشت.

پس از شکست خانگی در پارک دو پرنس برابر بایرن مونیخ، تیم پاریسی در دیدار برگشت هم شکست خورد تا علیرغم سرمایه‌گذاری‌های قابل توجه در دهه گذشته پاری‌سن‌ژرمن همچنان ناکام بزرگ لیگ قهرمانان لقب گیرد.

دیتمار هامان در ستون خود در اسکای نوشت: اگر خیلی عجول هستید یا اگر زیاد می‌خواهید، معمولاً اشتباه می‌کنید. هیچ پایه محکمی برای موفقیت وجود ندارد. نمی‌توانید هویت را بخرید. اگر بازیکنان خوبی را از سراسر جهان به خدمت بگیرید باید به این نکته توجه کنید که شاید آنها فقط برای پول به تیم بیایند. پاری‌سن‌ژرمن پایه و بنیان محکمی ندارد و مشکلات زیادی دارد.

برای مثال در مقایسه با بایرن، پاریسی‌ها فاقد شخصیت‌هایی مانند توماس مولر، مانوئل نویر، لئون گورتسکا یا یاشوا کیمیش هستند که در طول هفت، هشت سال هویت خاصی به تیم بخشیدند. چشم‌انداز قهرمان فرانسه بسیار بدتر است. باید دید که آیا مالکان پی‌اس‌جی صبر کافی دارند یا خیر. آنها مدام خرج می‌کنند و به موفقیت هم نمی‌رسند. معتقدم پاری‌سن‌ژرمن در سه تا پنج سال آینده مانند هر باشگاه دیگری در فرانسه یا اروپا تیمی معمولی خواهد شد.

از زمان حضور گروه سرمایه‌گذار قطری در پاری‌سن‌ژرمن در سال ۲۰۱۱، پی‌اس‌جی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش دارد ولی هیچگاه موفق نشده است. پاریسی‌ها سال ۲۰۲۰ به دیدار نهایی هم رسیدند ولی برابر همین بایرن‌مونیخ شکست خوردند.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب