توافق رئال با بلینگام حقیقت دارد؟

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 20:27
بر اساس برخی خبرها نشستی بین نمایندگان رئال مادرید و مدیر برنامه‌های جود بلینگام برگزار شده و انتقال او به این باشگاه اسپانیایی قطعی است.

به گزارش کاپیتان نیوز، جود بلینگام یکی از پرخواهان‌ترین فوتبالیست‌های حاضر دنیا است که مدت‌هاست شایعات زیادی درباره انتقال او از بوروسیا دورتموند به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح شده است.

درحالی‌که همواره از رئال مادرید به‌عنوان مهم‌ترین گزینه این ستاره جوان انگلیسی یاد می‌شد اما امروز برخی رسانه‌ها در اروپا مدعی شدند تکلیف انتقال بلینگام به رئال قطعی شده است. بر اساس این گزارش‌ها نمایندگان رئال مادرید در جلسه‌ای با مدیر برنامه‌های بلینگام به توافق رسیده‌اند.

یک روزنامه‌نگار سایت فوت‌ مرکاتو هم مدعی شد بلینگام در صحبت‌هایی که با هم‌تیمی‌هایش در دورتموند داشته به آن‌ها اطلاع داد که قصدش پیوستن به رئال مادرید است. گفته می‌شود یکی از علت‌های علاقه بلینگام به رئال مادرید، شیفتگی او به زین‌الدین زیدان است. ستاره جوان انگلیسی می‌خواهد با بازی در رئال پا در جای پای الگوی فرانسوی‌اش بگذارد.

ارزش فعلی بلینگام از نگاه ترانسفر مارکت 110 میلیون یورو است؛ اما در کنار رئال از باشگاه‌های لیورپول و منچسترسیتی هم به‌عنوان مقاصد احتمالی او نام برده می‌شود.

جلسه‌ای که امروز رسانه‌ها به آن اشاره کرده‌اند در شب دیدار چلسی و دورتموند در استمفوردبریج در شهر لندن بین پدر جود بلینگام و جونی کالافات، مدیر نقل و انتقالات رئال مادرید، برگزار شده است.

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب