ناگلزمن: با شایستگی به پیروزی دست پیدا کردیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 18 اسفند 1401 09:58
سرمربی بایرن مونیخ با وجود آنکه از عملکرد تیمش در نیمه نخست بازی برابر پاری سن ژرمن راضی نیست با این حال شاگردانش را شایسته پیروزی و صعود به دور بعد دانست.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ دردیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان  اروپا در آلیانس آره نا از پاری سن ژرمن پذیرایی کرد.

بایرن مونیخ که در دیدار رفت در پاریس با یک گل به پیروزی دست پیدا کرده بود در دیدار برگشت هم کار راحتی پیش رو داشت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا صعودی راحت به دور بعد داشته باشد.

سرمربی بایرن مونیخ با وجود آنکه از عملکرد تیمش در نیمه نخست بازی برابر پاری سن ژرمن راضی نیست با این حال شاگردانش را شایسته پیروزی و صعود به دور بعد دانست.

ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم به طوری که فضای زیادی در اختیار بازیکنان حریف گذاشتیم اما در نیمه دوم عملکرد بهتری از خود نشان دادیم. در نیمه دوم در کارهای دفاعی بسیار خوب بودیم و هر وقت توپ را در اختیار داشتیم دروازه حریف را تهدید کردیم. به نظرم با شایستگی توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم.

او ادامه داد: تیم در نیمه نخست دستورات تاکتیکی را اجرا نکرد و از صبر و حوصله لازم برخوردار نبودیم اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. به نظرم در هر دو دیدار رفت و برگشت بسیار بهتر از حریف بودیم.

ناگلزمن درباره این سوال که بایرن تا چه مرحله ای می تواند پیش برود، گفت: اگر در هر دیداری این سطح کیفی را از خود نشان دهیم توانایی پیروزی برابر هر تیمی را خواهیم داشت. ما از سطح کیفی بالایی برخوردار هستیم و فعلا با قدرت ادامه می دهیم.

او درباره لیونل مسی و ام‌باپه گفت: ما توانستیم با از کار انداختن دو مهره سرشناس پاری سن ژرمن این تیم را مهار کنیم. ام‌باپه در این بازی نتوانست کاری انجام دهد و این نشان داد که ما چقدر خوب بودیم. مسی هم به کلی از جریان بازی خارج شد.

سرمربی بایرن مونیخ در پایان درباره اوپامکانو مدافع فرانسوی تیمش گفت: او خیره کننده بود. این عملکرد بسیار خوب من را غافلگیر نکرد چرا که سطح کیفی بسیار بالای این بازیکن را می دانم و حتی او در جام جهانی هم بسیار خوب ظاهر شد. او امشب ام‌باپه را کاملا مهار کرد. او قبلا صبر و حوصله لازم را نداشت اما اکنون در بهترین دوران خود است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب