هافبک همه کاره، از پاس تا دعوا!  

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 12:13
در دور برگشت لیگ برتر تیم استقلال یکی از بهترین ها در فاز تهاجمی بوده است. 16 گل در 7 بازی بدین معنی است، معدل گل آبی ها در دور برگشت 2.28 است.

به گزارش کاپیتان نیوز، در دور برگشت بازی ها این قدر بازیکنان خط میانی و خط حمله استقلال خوب کار کردند که ریکاردو ساپینتو قید جذب بازیکن جدید را زد و به صراحت در این باره گفت؛ اگر بازیکن جدید به ترکیب اضافه کنم، می بایست یکی از مهره های خوب خود در فاز تهاجمی را کنار بگذاریم و این شاید در شرایط روحی و روانی تیم تاثیر گذار باشد.

نقطه اتصال بین خط دفاع و هافبک استقلال آرش رضاوند است. به نوعی موتور متحرک استقلال است. او بعد از توپ گیری از روزبه چشمی یا مدافعان میانی و کناری سعی در گردش توپ دارد و این نقش در بازی با گل گهر بیشتر به چشم آمد و بیشتر آرش رضاوند را به زحمت انداخت. به این خاطر که حریف با همه نفرات پشت توپ بود و ایده اش این بود، توپ را به آبی ها بدهد و در عوض فضا را مال خود کند. آرش رضاوند که با زوج خود در میانه میان یعنی سعید مهری به هماهنگی خوبی دست پیدا کرده است، نقش خود را اینروزها به خوبی ایفاء می کند. او شروع کننده حمله استقلال است و یکی از خوبی هایش این است که در کنار سعید مهری از حملات استقلال به خوبی پشتیبانی می کند تا در صورت لزوم گل زنی کند. هر چند به نظر می رسد برای آرش رضاوند گلزنی مهره های تهاجمی استقلال رضایت بخش است و بیشتر دوست دارد، حمله را راه اندازی کند.

 

بی دلیل نبود که در ابتدای فصل جواد نکونام تاکید زیادی برای جذب دوباره آرش رضاوند داشت اما ریکاردو ساپینتو که هیچ شناختی از بازیکنان استقلال نداشت، در نهایت به این نتیجه رسید این بازیکن را حفظ و از او در ترکیب تیم بهره ببرد و بدون شک امروز از اتخاذ این تصمیم خرسند است. بازیکنی که بدون ادعاست و در منطقه پشتیبانی به خوبی بازی می کند و حتی اگر لازم باشد دعوا هم می کند.

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب