فروش لیورپول منتفی شد

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 17 اسفند 1401 09:40
مالک آمریکایی باشگاه لیورپول قول داد این تیم در فصل نقل و انتقالات عاقلانه و هوشیارانه عمل خواهد کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از ساکرنت، لیورپول فصل گذشته برای چهار جام رقابت کرد و در نهایت دو جام داخلی را فتح کرد و در عین حال به قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا خیلی نزدیک بود. آن‌ها در این فصل  عملکرد ضعیفی داشتند و در آستانه حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز قرار دارند. 

لیورپول اکنون ۲۱ امتیاز از آرسنال، صدرنشین لیگ عقب‌تر است و هواداران از عملکرد مالکان باشگاه انتقاد زیادی دارند و در همین راستا بنری قبل از پیروزی ۷ بر صفر مقابل منچستریونایتد بر فراز آنفیلد به اهتزاز درآمد و از مالکان لیورپول خواسته شده بود که استعفا دهند و این تیم را ترک کنند.

جان هنری، مالک باشگاه لیورپول به Liverpool Echo گفت: ما دیده‌ایم که بسیاری از باشگاه‌های فوتبال از جمله لیورپول  مسیرهای ناپایداری را در طول چند سال طی می‌کنند. این که نتایج تیم در یک فصل باب میل هواداران نیست اتفاقی است که در هر باشگاهی می‌تواند بعد از چند سال رخ دهد. ما تمرکز خود را بر سرمایه‌گذاری عاقلانه در بازار نقل و انتقالات متمرکز کرده‌ایم و به این روند ادامه خواهیم داد و به تیم خود افتخار می‌کنیم. ما هم‌چنین به سرمایه‌گذاری در بخش آموزشی نیز ادامه می‌دهیم.

گروه ورزشی Fenway (FSG) که در سال ۲۰۱۰ لیورپول را به مبلغ ۳۰۰ میلیون پوند (۳۵۹.۴۹ میلیون دلار) خریداری کرد در حال بررسی فروش این باشگاه بوده است. مالکان آمریکایی باشگاه برای فروش لیورپول خواهان رقم هنگفت ۳.۵ میلیارد پوند شده‌اند. البته این گونه به نظر می‌رسد که مالکان لیورپول قصد ندارند تمامی سهام این باشگاه را واگذار کنند، بلکه هدف آن‌ها اضافه شدن سهامداران جدید و احتمالا تزریق پول بیش‌تر به حساب باشگاه است.

هنری اما اکنون فروش لیورپول را رد کرد و عنوان کرد تعهد او به لیورپول قوی‌تر از همیشه باقی خواهد ماند. او در رابطه با این موضوع افزود: ما کاملاً متعهد به موفقیت بلندمدت باشگاه هستیم. تلاش‌های ما هر روز بر سلامت و رقابت طولانی مدت باشگاه متمرکز بوده و ادامه دارد. سرمایه‌گذاری در باشگاه هرگز برای کوتاه مدت نیست.

پیش از این از یک شرکت سرمایه‌گذار قطری به عنوان مشتری باشگاه لیورپول سخن به میان آمده بود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب