تکواندوکاران اعزامی به رقابت‌های گرنداسلم مشخص شدند

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 16 اسفند 1401 12:30
کمیته فنی فدراسیون تکواندو در پایان رقابت‌های انتخابی تیم ملی، اسامی یازده تکواندوکار را برای حضور در رقابت‌های گرنداسلم را مشخص کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان دوشنبه ۱۵ اسفندماه با نظارت مستقیم هادی ساعی، رئیس فدراسیون، دکتر اصغر رحیمی، هادی افشار و مجید افلاکی به عنوان اعضای کمیته فنی، بیژن مقانلو، سرمربی، فیض‌الله نفجم، مسعود حجی‌زواره و دکتر نعیما خواجوی اعضای کادر فنی برگزار شد و همه تکواندوکاران حاضر در اردو مرحله نخست رقابت‌های انتخابی خود را برگزار کردند.

پس از پایان این مسابقات جلسه کمیته فنی با حضور سرمربی و مربیان تیم ملی به همراه علی تاجیک، رئیس سازمان تیم‌های ملی، به منظور بررسی عملکرد تکواندوکاران تشکیل شد. در نهایت نیز حسین لطفی، مهدی حاج‌موسایی و علیرضا حسین‌پور در وزن ۵۸- کیلوگرم، رضا کلهر، محمدصادق دهقانی و دانیال بزرگی، در وزن ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی، امیرمحمد بخشی و محمدحسین یزدانی در وزن ۸۰- کیلوگرم، علیرضا نادعلیان و آرین سلیمی در وزن ۸۰+ کیلوگرم برای حضور در مسابقات گرنداسلم چین انتخاب شدند.

دانیال بزرگی به دلیل عملکرد مثبت در مسابقات انتخابی تیم ملی، با نظر مربیان تیم ملی و کمیته فنی در فهرست ورزشکاران اعزامی به گرنداسلم قرار گرفت. کمیته فنی درباره اعزام متین رضایی، مهران برخورداری و ابوالفضل عباسی به این رقابت‌ها در روزهای آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد.

همچنین با تصمیم کمیته فنی موفقیت در رقابت‌های گرنداسلم چین یکی از معیارهای مهم ارزیابی تکواندوکاران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان است.

ضمن اینکه سروش حسینی و مهدی عسگری نیز با نظر کمیته فنی از ادامه حضور در اردوهای تیم ملی بازماندند.

 

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب