دورتموند آماده قهرمانی در بوندسلیگا؟

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 13 اسفند 1401 09:28
دورتموند هشتمین پیروزی پیاپی خود را در رقابت‌های بوندسلیگا به دست آورد که این بهترین آمار در تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید؛ البته یک فصل دیگر هم این رکورد تکرار شد و در نهایت به قهرمانی زنبورها منجر شد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسپورت، بوروسیا دورتموند در حساس‌ترین بازی هفته بیست و سوم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف لایپزیگ رفت و توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

دورتموند با پیروزی که در این بازی به دست آورد موقتا جای بایرن مونیخ را در صدر جدول رده‌بندی گرفت و نشان داد که در فصل جاری شانس بسیار بالایی برای قهرمانی دارد.

دورتموند در نیم فصل نخست رقابت‌های بوندسلیگا نتوانست عملکرد خوبی از خود نشان دهد اما در دیدارهای اخیر بسیار آماده و سرحال نشان داده است.

دورتموند هشتمین پیروزی پیاپی خود را در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا به دست آورد که این بهترین آمار در تاریخ این باشگاه پرطرفدار به شمار می آید البته دورتموند در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۱ هم توانست این رکورد را برای نخستین‌بار به نام خود به ثبت برساند که در نهایت جام قهرمانی را در آن فصل بالای سر بردند. آیا تکرار این رکورد زمینه را برای قهرمانی دوباره دورتموند در بوندسلیگا مهیا می‌کند؟

دورتموند کار بسیار سختی برای قهرمانی دوباره در بوندسلیگا خواهد داشت چرا که بایرن مونیخ در صورت پیروزی در بازی امروز دوباره به صدر بازخواهد  گشت.

بایرن در ۱۰ سال اخیر قهرمان بوندسلیگا بوده است و باید دید که آیا این دورتموند آماده و سرحال می‌تواند به نوار قهرمانی‌های پیاپی بایرن پایان دهد یا بازهم این باوارایای‌ها هستند که جام را بالای سر می‌برند.

دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است و در دیدار رفت برابر چلسی در یک هشتم نهایی با یک گل به پیروزی دست پیدا کرد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب