مرفاوی: فقط ۱۰ دقیقه اول از بازیکنانم راضی نبودم

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 20:22
سرمربی تیم ملی جوانان بعد از پیروزی تیمش مقابل قطر گفت: خیلی خوب کار کردیم و فقط در ۱۰ دقیقه اول خوب نبودیم و قطر کاری را که ما باید انجام می‌دادیم، اجرا کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی جوانان، در پایان نخستین بازی شاگردانش برابر قطر گفت:

بازی سختی داشتیم. تیم ما و قطر توانمند بودند. برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و سعی کردیم قطر را تحت فشار بگذاریم و موفق شدیم. فقط در ۱۰ دقیقه اول از بازیکنانم راضی نبودم. قطر کاری را که ما باید انجام می‌دادیم، اجرا کرد.

سرمربی تیم ملی جوانان ایران درباره پیروزی در این دیدار اظهار کرد: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما متاسفانه استفاده نکردیم و فقط یک گل زدیم.

او درباره رویکرد متفاوت تیمش در نیمه اول و دوم مسابقه گفت: شناختی از تیم قطر داشتیم و طبق برنامه جلو رفتیم و سعی کردیم قطر را کنترل کنیم. موقعیت‌های خوبی هم داشتیم. در نیمه دوم بازی را به کناره‌ها کشاندیم و سعی کردیم در داخل محوطه گلزنی کنیم. از بازیکنان خواستم از مهارت خود استفاده کنند که این اتفاق رخ داد و توانستیم به گل برسیم.

مرفاوی درباره این بازی گفت: قطر تیم بابرنامه‌ای است و این بازی به نفع ما شد. بازی اول خیلی مهم بود چون بازی اول از لحاظ فنی و روحی به ما کمک می‌کند. برای بازی بعد شرایط بهتری داریم و به لحاظ روحی کسب سه امتیاز مفید است و می‌توانیم در بازی بعد هم قدرتمند و با روحیه ظاهر شویم.

محمدرضا ترابی، بازیکن تیم ملی جوانان که به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد، نیز در پایان بازی گفت: از عملکرد خودم راضی بودم. همه بازیکنان از جان مایه گذاشتند. این موفقیت حاصل عملکرد تیمی بود. همه ما مردان جنگی هستیم و برای موفقیت تیم ملی می‌جنگیم.

بازیکن تیم ملی جوانان درباره تاثیر صحبت‌های سرمربی برای گلزنی تیمش گفت: باید نیمه اول را با سه گل پیروز می‌شدیم. موقعیت‌های ما زیاد بود اما گل نشد. در نیمه دوم پرقدرت‌تر ظاهر شدیم و با همدلی به پیروزی رسیدیم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب