تعلیق هفت‌روزه انگاپت از والیبال

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 10 اسفند 1401 08:52
ستاره فرانسوی والیبال جهان به مدت هفت روز از همراهی تیمش محروم شد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از worldofvolley، دادگاه فدرال FIPAV برای اروین انگاپت، ستاره تیم ملی والیبال فرانسه، تعلیق هفت‌روزه را  اعمال کرد. ستاره فرانسوی والیبال جهان توسط دادگاه فدرال به دنبال شکایتی که از او شده بود، به مدت هفت روز از بازی‌کردن تعلیق شد.

تیم والیبال مودنا بیانیه‌ای درباره تصمیم دادگاه فدرال FIPAV و تعلیق انگاپت منتشر کرد. این باشگاه در وبسایت رسمی خود اعلام کرد که اروین برای دیدار یکشنبه در فهرست تیم نخواهد بود. این محرومیت نتیجه اقدامات انضباطی است که توسط دادگاه فدرال FIPAV به دنبال شکایتی که در سال ۲۰۲۲ از این بازیکن شده بود، صورت گرفته است. این محرومیت از ۲۷ فوریه ۲۰۲۳ به مدت هفت روز ادامه خواهد داشت.

گفته می‌شود دراگان تراویسا، پاسور سابق پروجا، به دلیل افترا از انگاپت شکایت کرده بود و همین باعث شده که ستاره والیبال جهان هفت روز از بازی‌کردن برای تیمش تعلیق شود. همچنین رسانه‌های ایتالیایی به این موضوع واکنش نشان داده و نوشتند که این تعلیق به دلیل رفتار غیر ورزشی و افتراآمیز انگاپت بوده است؛ چرا که ستاره والیبال جهان سه پست توهین‌آمیز در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است.

دراگان تراویسا، ملی‌پوش سابق ایتالیایی است که در حال حاضر برای المپیاکوس یونان بازی می‌کند. او سال گذشته علیه انگاپت شکایتی برای افترا تنظیم کرد. گفته می‌شود ستاره فرانسوی والیبال جهان، تراویسا را به نژادپرستی متهم کرده است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب