کمتر از یک ماه تا شروع دیدارهای ملی؛ ایران همچنان بدون مربی

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 9 اسفند 1401 10:46
آس اسپانیا در گزارشی به وضعیت نیمکت مربیگری تیم ملی فوتبال ایران پرداخته است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از آس، در حالی که کمتر از یک ماه تا بازگشت دیدارهای ملی فوتبال جهان باقی مانده است، تیم ملی فوتبال ایران پس از جدایی کی‌روش هنوز سرمربی بعدی خود را مشخص نکرده است.

پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر حضور پاکو خمز، در تیم ملی ایران شنیده شده بود. او در تراکتور عملکرد خوبی داشت و باعث شد نامزد حضور در تیم ملی ایران شود. او در کنار فلیکس سانچز، سرمربی سابق قطر و خوزه مورایس سرمربی سپاهان شانس بالایی برای انتخاب به عنوان سرمربی ایران دارند.

فدراسیون فوتبال ایران چندی قبل اعلام کرد مربیانی چون امیر قلعه‌نویی، حسین فرکی، مهدی تارتار و حمید مطهری برای هدایت "تیم‌ملی" پیشنهاد شده‌اند که البته تمایلی برای حضور در تیم ملی ایران نشان ندادند. یکی از گزینه‌های خارجی نیز فلیکس سانچز سرمربی سابق قطر است که پیش از این با قطر قهرمان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ شد.

قبل از بازی دوستانه مقابل روسیه در ۳ فروردین اوضاع برای تیم ملی فوتبال ایران پیچیده است و هنوز هیچ‌کس روی نیمکت این تیم نیست.

یکی دیگر از مشکلات نگران کننده در ایران، افزایش قیمت دلار و لزوم جلوگیری از تکرار اتفاق رخ داده در مورد مارک ویلموتس (بدهی چند میلیون یورویی فدراسیون فوتبال ایران به این مربی بلژیکی) است. فدراسیون فوتبال ایران می خواهد مطمئن شود که مشکلی در این زمینه ایجاد نمی‌شود تا با خیال راحت سرمربی خارجی خود را انتخاب کند؛ در غیر این صورت یک مربی ایرانی هدایت تیم را بر عهده خواهد گرفت.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب