تهدید عنایتی: نساجی آخرین حضورم کنار نفت است

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 8 اسفند 1401 19:19
سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره مشکلات تیمش گفت: از همین‌ جا اعلام می‌کنم که بازی با نساجی آخرین بازی حضور من است. اگر تا این بازی اتفاقی رخ ندهد و تزریق مالی صورت نگیرد دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید.

به گزارش کاپیتان نیوز، رضا عنایتی پس از شکست سه بر صفر تیمش مقابل نفت پرسپولیس اظهار کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم. ما امروز قابل احترام بازی کردیم اما تمرکز پایین بسیار به ما ضربه زده است. بازی دو روی متفاوت داشت. وقتی مقابل پرسپولیس موقعیت ایجاد می‌کنید، یعنی کار بزرگی را انجام دادیم اما به هر حال تمرکز لازم را نداشتیم. وقتی تمرکز نداشته باشید، نمی‌توانید نتیجه خوبی کسب کنیم.

جنگیدن را دوست دارم

او ادامه داد: باید سریع ریکاوری کنیم و به جدول برگردیم تا در ادامه با قدرت تیم را نگه داریم. همه می‌دانند مشکلات متعددی داریم. ما تلاش می‌کنیم به آرامش برسیم. از بدو ورود من به این تیم تمرکز لازم وجود نداشت. قرار بود اتفاقات خوبی برای تیم رخ دهد اما بعد از یک ماه هنوز اتفاقی نیفتاده است. یک مقدار تزریق مالی داشتیم اما بازیکنان رضایت ندارند و آن‌ها بی‌انگیزه شدند و بی‌انگیزه تمرین می‌کنند. من جنگیدن را دوست دارم اما با مجموعه‌ای که انگیزه ندارد، نمی‌توانید کاری را انجام دهید.

 

نساجی آخرین حضورم کنار نفت است

عنایتی اضافه کرد: جلسات روحی و روانی ما خیلی بیشتر از جلسات فنی ما بود اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. همه از شرایط ناراضی‌اند و اگر این روند پیش برود کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. از همین‌ جا اعلام می‌کنم که بازی با نساجی آخرین بازی حضور من است. اگر تا این بازی اتفاقی رخ ندهد و تزریق مالی صورت نگیرد دیگر کاری از دست من بر نمی‌آید. من نمی‌خواهم جایم را خالی کنم اما با این شرایط ماندن کار خیلی سختی است.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان در رابطه با عملکرد داوری بیان کرد: به آقای کوپال ناظمی تبریک می‌گویم. او بسیار خوب قضاوت کرد و در صحنه‌ای که من معترض شدم، آفسایدی رخ نداد. بعد از بازی این صحنه را دیدم و متوجه شدم داور درست سوت زده است.

 

او درباره خراب کردن پنالتی توسط میری گفت: ما در تمرین کار می‌کنیم و اینگونه نیست که هر کسی خودش برود و ضربه بزند. میری پنالتی‌های خوبی می‌زند. مقابل پرسپولیس وقتی در دقیقه پنج پنالتی خراب می‌کنید، روحیه تیم به‌هم می‌ریزد. پنالتی برای ما بسیار سرنوشت ساز بود اما تبدیل به گل نشد. بیرانوند یکی از پنالتی‌گیرترین دروازه‌بانان است. باید تمرینمان را برای بازی بعد بیشتر کنیم.

 

اهل بازار گرمی و جنجال نیستم!

عنایتی در رابطه با احتمال جدایی‌اش از نفت مسجدسلیمان پس از بازی با نساجی گفت: من اصلا اهل بازار گرمی و جار و جنجال نیستم. ما از بدو ورودمان مصدومان زیادی داشتیم و نزدیک به بازی به ما اعلام کردند که بازیکن مهم تیم مشمول خدمت سربازی شده است. مجوز بازی کردنش تمام شده بود. به هر کسی هم می‌گوییم کسی هم توجه نمی‌کند. اتفاقات غیر حرفه‌ای خیلی رخ می‌دهد. اینجا شرایط تیم داری خیلی ساده است اما این کارها انجام نمی‌شود.

 

یکی از اشتباهاتم اعتماد زودهنگام است

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: من تا یک جایی روی حرف آدم‌ها حساب می‌کنم. متاسفانه یکی از بزرگترین اشتباهات زندگی‌ام این است که سریع به حرف آدم‌ها اعتماد می‌کنم. احساس می‌کنم همه می‌توانند به تعهداتشان عمل کنند. روزی که من آمدم، قرار بود اتفاقات بزرگی در تیم رخ دهد و دوست داشتم وارد جالش شوم. من خودم تیم‌دار بودم، تیم درست کردم و تیم به لیگ برتر آوردم. من اهل بازارگرمی نیستم وگرنه می‌توانستم درباره تیم هوادار کتاب بنویسم. برنامه و کار من مشخص است و دوست دارم به دل اتفاقات بروم اما با این امکانات کاری نمی‌توانم انجام دهم. ما 14، 15 موقعیت در چند بازی اخیر از دست دادیم. از دروازه خالی تا شش قدم و پنالتی فرصت از دست دادیم. به همین خاطر است که می‌گویم دیگر کاری نمی‌توانم انجام دهم. عادت دارم وقتی کاری را نتوانم انجام دهم، کنار می‌روم تا شخص دیگری بیاید تا کار بزرگتری انجام دهد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب