دی‌لیخت: بازیکنی با کیفیت من نباید نیمکت‌نشین شود

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 6 اسفند 1401 08:00
مدافع بایرن مونیخ به نیمکت‌نشینی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر طعنه زد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اسپورت، ماتیاس دی لیخت باوجود آن که یکی از گران‌ترین مدافعان  تاریخ فوتبال جهان است اما در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر نیمکت نشین بود.

لوییس فان خال اصرار داشت که از زوج فان دایک و ناتان آکه در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند و این باعث شد تا دی لیخت نیمکت نشین شود.

دی لیخت باوجود آن که در جام جهانی ۲۰۲۲ نیمکت نشین شود اما در بایرن مونیخ جایگاهی ثابتی دارد و در ۵ دیدار اخیر تیمش در ترکیب اصلی به میدان رفته است.

او به نیمکت نشینی خود در جام جهانی واکنش نشان داد و گفت: به نظرم سخت است که بازیکنی با کیفیت من نیمکت‌نشین باشد. من نیاز داشتم که این شرایط را تغییر دهم و اکنون خوشحالم که در ترکیب بایرن مونیخ به میدان می‌روم. روزهای سخت بعد از جام جهانی را پشت سرگذاشته‌ام و اکنون همه چیز خوب است. رژیم غذایی مناسبی را دنبال می‌کنم و وضعیت بدنی‌ام  خوب است.

دی لیخت درباره دیدار حساس برابر یونیون برلین در هفته بیست و دوم رقابت های بوندسلیگا گفت: همه ما می‌دانیم که این بازی تا چه اندازه مهم است. متاسفانه در دیدارهای اخیر عملکرد خوبی نداشته‌ایم و به پیروزی در این بازی نیاز داریم. می‌خواهیم سه امتیاز در مونیخ باقی بماند. یونیون برلین در فصل جاری نتایج درخشانی کسب کرده است و جایگاه تیم در جدول رده‌بندی گویای همه چیز است.

دیدار حساس بایرن مونیخ و یونیون برلین درحالی یک‌شنبه برگزار می شود که دو تیم به همراه بوروسیا دورتموند۴۳ امتیازی هستند تا رقابت در بوندسلیگا به اوج خود برسد.

بایرن مونیخ باوجود نمایش درخشان در لیگ قهرمانان  اروپا در بوندسلیگا عملکرد ناامید کننده‌ای داشته است به طوری که در ۶ بازی اخیر خود تنها ۹ امتیاز به دست آورده است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب