تن هاخ: شب باشکوهی بود چون بارسا را بردیم

تاریخ و ساعت انتشار : جمعه 5 اسفند 1401 09:23
سرمربی یونایتد پیروزی برابر بارسلونا را افتخار بزرگی برای تیمش دانست.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از ساکرنت، در پلی آف حذفی لیگ اروپا، تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و بارسلونا به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شیاطین سرخ پایان یافت.

منچستریونایتد که در اولدترافورد بازی‌ می کرد درحالی در این رقابت پیروز شد که بازی رفت این دو تیم با تساوی ۲ بر ۲ در خانه بارسلونا به اتمام رسیده بود. منچستریونایتد با این پیروزی توانست در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی برسد و به مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

تیم تن هاخ هنوز در چهار رقابت در این فصل حضور دارد و سرمربی هلندی تاکید دارد تیمش از هیچ رقیبی نمی ترسد. او درباره این موضوع گفت: شما برای رسیدن به این باور قوی که توان شکست هر تیمی را دارید نیاز به کسب نتایج خوب دارید. فکر می‌کنم برد برابر بارسلونا یک گام دیگر برای ما است، زیرا وقتی می‌توانید بارسلونا را شکست دهید که یکی از بهترین تیم‌های اروپا است، آنگاه اعتماد به نفس تان بالا می رود و با خود می گویید الان هر تیمی را می توان شکست داد.

اریک تن هاخ در اولین فصل حضورش در منچستریونایتد به کسب نتایج چشمگیر ادامه می دهد. 

آنتونی که در دقیقه ۴۶ به زمین آمد موفق شد در دقیقه ۷۳ دومین گل منچستریونایتد را به ثمر برساند تا این تیم برنده دیدار باشد. اریک تن هاخ با تعویض طلایی خود توانست بازی را برگرداند تا شاگردانش در این بازی حساس به پیروزی برسند.

او در بخش بعدی صحبت های خود اضافه کرد: شب باشکوهی بود. فکر می‌کنم زمانی که می‌توان بارسلونا را شکست داد باید به خود افتخار کنید چون بارسلونا هشت امتیاز بالاتر از رئال مادرید در لالیگا دارد و ما در این هفته شاهد بازی رئال مادرید در لیگ قهرمانان بوده‌ایم. ما عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتیم.

تن هاخ در پایان با تمجید از فرد هافبک برزیلی تیم خود گفت: او نقش مهمی در دیدار هفته گذشته در بارسلونا داشت و همین هفته نیز  فرنکی دی یونگ را مهار کرد او باید به عنوان یک پشه در اطرافش بازی می‌کرد و پشت سرش می‌رفت و این کار را به طرز شگفت‌انگیزی انجام داد. هفته گذشته او یک پاس گل درخشان برای مارکوس رشفورد در دیدار با بارسلونا داد و امروز یک گل عالی به ثمر رساند.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب