پیروزی امیدهای پرسپولیس با دبل محمودی

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 17:51
تیم امید پرسپولیس با درخشش و دبل گل محمد حسین محمودی، برابر تیم امید نهال شمیران به شانزدهمین پیروزی خود دست پیدا کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم امید پرسپولیس، امروز (چهارشنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر امیدهای تهران در ورزشگاه شاهین، میهمان تیم نهال شمیران بود.

سرخپوشان امید از ابتدای این بازی برتری خود را به رخ کشیدند و انتظار نمی‌رفت روز سختی داشته باشند اما در ادامه، بازی در نیمه اول گره خورد. پرسپولیس در این نیمه می‌توانست خیلی زود به گل برسد و در دقیقه ۷ بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد. پنالتی هم گل شد ولی داور به دلیل ورود زودهنگام بازیکنان پرسپولیس به محوطه جریمه، دستور تکرار ضربه را داد که تکرار این ضربه توسط محمودی راهی به دروازه پیدا نکرد.

بازی در نهایت در نیمه نخست بدون گل پایان یافت.

قرمزپوشان نیمه دوم را هم پرانگیزه و هجومی آغاز کردند و پس از این که چند بار توپ‌های آن‌ها از کنار تیر دروازه حریف به بیرون رفت، در نهایت در دقیقه ۶۵ با ضربه دیدنی محمد حسین محمودی به خواسته خود رسیدند.

پرسپولیس در دقیقه ۶۷ هم تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی برای گل دوم باید تا دقیقه ۷۱ صبر می‌کرد و در این دقیقه، محمودی با تلاش و پاسکاری خوب همبازیانش، گل نهم خود در این فصل و گل دوم تیمش را ثبت کرد.

او ۶ دقیقه بعد تا آستانه هت‌تریک پیش رفت ولی موفق نشد و در نهایت بازی با همان دو گل تمام شد تا سرخپوشان امید با کسب شانزدهمین پیروزی، ۵۵ امتیازی شوند.

 

 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب