شانس نیمار برابر بایرن کم تر شد

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 3 اسفند 1401 09:40
بیانیه جدید باشگاه پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی نیمار نشان می‌دهد که شانس این بازیکن برای رسیدن به دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا بسیار کم است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از لوپاریزین، پاری سن ژرمن در حساس‌ترین بازی هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف لیل رفت.

پاری سن ژرمن در این بازی جذاب و مهیج که ۷ گل داشت توانست با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد. نیمار در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد که هم گل زد و هم پاس گل داد اما او در ادامه بازی به شدت مصدوم و در دقیقه ۵۱ تعویض شد.

باشگاه پاری سن ژرمن درباره مصدومیت نیمار دوباره اطلاع رسانی کرد. در بیانیه جدید این باشگاه فرانسوی آمده است که نیمار فقط از ناحیه مچ پا مصدوم نشده است بلکه از ناحیه رباط هم احساس درد می کند.

آسیب دیدگی نیمار اگر از ناحیه رباط جدی باشد نه تنها احتمال حضورش در دیدار برگشت برابر بایرن مونیخ بسیار کم است بلکه ممکن است که بازی‌های حساس دیگری را هم از دست دهد.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ که در پارک دو پرانس برگزار شد با یک گل شکست خورد. نیمار در آن بازی حضور داشت و برخلاف مسی نمره قبولی را از هواداران تیمش به خاطر تلاش زیادی که از خود نشان داد گرفت.

نیمار در پاری سن ژرمن همواره با مشکل بزرگی به نام مصدومیت مواجه شده است و به همین خاطر بازی‌های زیادی را از دست داده است. او از سال ۲۰۱۷ در تیم پاریسی بازی می‌کند و مثل همیشه زمزمه ها درباره جدایی او زیاد است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب