حمایت ماتئوس از ناگلزمن

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 2 اسفند 1401 08:58
ستاره سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان به حمایت از سرمربی جوان بایرن پرداخت.

به گزارش کاپیتان نیوز به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در دیدار برابر مونشن گلادباخ در هفته بیست و یکم رقابت های بوندسلیگا با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.

در این بازی اوپامکانو مدافع فرانسوی بایرن مونیخ در دقیقه ۸ با کارت قرمز داور اخراج شد که این اعتراض شدید ناگلزمن را به دنبال داشت. سرمربی جوان بایرن بعد از بازی سخنان تندی را بر زبان آورد که البته خود او بعدا عذرخواهی هم کرد.

ماتئوس به حمایت از ناگلزمن پرداخت و گفت: من شخصا ناگلزمن را می بخشم چرا که او عذرخواهی کرد و این نشانه مثبتی است. فشار در بایرن مونیخ بسیار بالاست و ناگلزمن هم مربی جوانی است و این طبیعی است که گاهی اوقات شاهد چنین رفتارهای از او باشیم.

ماتئوس ادامه داد: در فوتبال ابراز احساسات و عواطف طبیعی است و این باعث جذابیت فوتبال شده است. همه ما از چنین ابراز احساساتی در فوتبال  لذت می بریم و به همین خاطر از شما می‌خواهم که ناگلزمن را برای همیشه محکوم نکنید.

بایرن مونیخ روند بسیار خوبی با ناگلزمن داشته است به طوریکه در پنج ماه اخیر شکست نخورده بود تا اینکه روند خوب تیم توسط مونشن گلادباخ از بین رفت البته بایرن مونیخ با وجود شکست در این بازی در صدر جدول رده بندی باقی ماند اما تنها با تفاضل گل بهتر نسبت به دورتموند و یونیون برلین.

در جدول کنونی رقابت های بوندسلیگا رقابت بین تیم های بالای جدول بسیار بالا است که به طوریکه سه تیم بایرن مونیخ، بوروسیا دورتموند و یونیون برلین ۴۳ امتیازی هستند و فرایبورگ هم با ۴۰ امتیاز در رده چهارم جای دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب