صعود استقلال در جام حذفی

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 17:30
استقلال با برتری دو بر صفر برابر ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران صعود کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم فوتبال استقلال در جریان مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه آزادی میزبان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری دو بر صفر استقلال به پایان رسید.

 

با احتساب دو بازی رفت و برگشت لیگ که استقلال با حساب 3 بر یک و 4 بر صفر پیروز شده بود، ساپینتو توانست سه سومین برد متوالی خود مقابل ملوان دست یابد.

 

گل‌ها: ارسلان مطهری در دقیقه ۷۴ و آرمان رمضانی در دقیقه ۸۰. برای استقلال

 

کارت زرد: مجید عیدی در دقیقه  ۳۲ و ۵۲، امید حامدی‌فر در دقیقه ۸۸،  مازیار زارع در دقیقه ۵۲ از ملوان.

 

کارت قرمز: مجید عیدی در دقیقه ۵۲ از ملوان

 

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، صالح حردانی (۴۶ ارسلان مطهری)، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، سعید مهری (۷۰ آرمان رمضانی)، روزبه چشمی، کوین یامگا، مهدی قایدی و محمد محبی.

 

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی (۱۹ مصطفی ناییج‌پور)، سعید کریمی، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مسعود زائر کاظمین، مهران احمدی (۶۰ یحیی‌زاده)، سهیل فداکار و سجاد بازگیر.

 

موقعیت‌های حساس:

 

دقیقه ۱۳: روی یک ارسال درون محوطه جریمه ملوان، عبدالله حسینی به توپ رسید اما شوت این بازیکن  از بالای دروازه راهی اوت شد.

 

دقیقه ۱۷: روی یک ارسال از سوی جلالی، توپ درون محوطه جریمه ملوان به سعید مهری رسید و اما شوت او راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

دقیقه ۲۷: مسعود زائر کاظمین با عبور از مدافعان استقلال وارد محطه جریمه این تیم شد اما پاس او برای بازیکن هم تیمی به سید حسین حسینی رسید.

 

در دقیقه ۵۸: پشت محوطه جریمه ملوان آرش رضاوند صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما شوت او به اوت رفت.

 

دقیقه ۷۲: روی یک ارسال بلند درون محوطه جریمه ملوان و پاس رو به عقب محمد محبی، توپ به آرمان رمضانی رسید اما شوت این بازیکن با دخالت مصطفی ناییج‌پور راهی به دروازه پیدا نکرد.

 

دقیقه ۷۴ گل برای استقلال: روی یک کرنر، آرش رضاوند توپ را روی دروازه ملوان ارسال کرد و در ادامه توپ با پاس محمد محبی به ارسلان مطهری رسید و این بازیکن بعد از یک برگشت توپ توسط دروازه‌بان ملوان، موفق به گلزنی شد.

دقیقه ۸۰ گل برای استقلال: روی ارسال ابوالفضل جلالی از سمت چپ، توپ روی سر آرمان رمضانی فرود آمد و این بازیکن هم با یک ضربه سر دومین گل استقلال را به ثمر رساند.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب