توضیح باشگاه پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی نیمار

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 1 اسفند 1401 08:40
باشگاه پاری سن ژرمن درباره آسیب دیدگی نیمار در دیدار برابر لیل توضیح داد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از لوپاریزین،پاری سن ژرمن در حساس ترین بازی هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ فرانسه به مصاف لیل رفت.

پاری سن ژرمن در این بازی جذاب و مهیج که 7 گل داشت توانست با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست پیدا کند و سه امتیاز بازی را به دست آورد. نیمار در این بازی عملکرد خوبی از خود نشان داد که هم گل زد و هم پاس گل داد اما او در ادامه بازی به شدت مصدوم شد و در دقیقه 51 از تعویض شد.

باشگاه پاری سن ژرمن در بیانیه خود درباره آسیب دیدگی نیمار توضیح داد: نیمار از ناحیه مچ پای راست خود دچار پیچ خوردگی شد و به همین خاطر تعویض شد. عکس برداری از مچ پای نیمار نشان داد که خوشبختانه او دچار شکستگی نشده است. قرار است که 48 ساعت دیگر بازهم عکس از پای نیمار گرفته شود تا میزان دوری او از میادین مشخص شود.

نیمار یکی از بازیکنان کلیدی پاری سن ژرمن به شمار می آید و باشگاه فرانسوی اصلا دوست ندارد که آسیب دیدگی این بازیکن جدی باشد آن هم در شرایطی که پاری سن ژرمن باید در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ رود.

پاری سن ژرمن در دیدار رفت برابر بایرن با یک گل شکست خورده است و برای صعود به دور بعد باید حتما در آلمان این تیم را شکست دهد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب