جهانبخش: هنوز دوازده بازی تا قهرمانی باقی مانده است

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 30 بهمن 1401 10:18
بازیکن ایرانی پس از درخشش برابر آلکمار گفت تیمش هنوز دوازده بازی سخت در پیش دارد.

به گزارش کاپیتان نیوز، در هفته بیست‌ودوم رقابت‌های لیگ هلند تیم صدرنشین فاینورد در خانه دو بر یک آلکمار، تیم سوم جدول را شکست داد. علیرضا جهانبخش توانست گل اول تیمش را به ثمر رساند.

جهانبخش پس از این دیدار گفت: می‌دانستیم که باید امروز برنده شویم. آلکمار و فاینورد در این فصل خیلی خوب بوده‌اند. ما در نیمه دوم خیلی جنگیدیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. موقعیت‌های زیادی ایجاد نکردیم و باید منتظر فرصت‌های کوچکی می‌بودیم و از جزئیات استفاده می‌کردیم. این بازی را به عنوان یک فینال دیدیم و در نهایت بازی را بردیم.

بازیکن ایرانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: در چند روز گذشته تمرین‌های زیادی داشتیم و روی گل‌هایی که زدیم خیلی تمرین کرده بودیم. دوازده بازی مانده به پایان فصل و تیم می‌خواهد برای قهرمانی تلاش کند. مقابل آژاکس و آیندهوون امتیاز از دست دادیم. امروز حق از دست دادن امتیاز نداشتیم. می‌دانم که هنوز دوازده بازی برای قهرمانی در لیگ باقی مانده است اما این پیروزی مهم کار را برای ما آسان‌تر می‌کند. اکنون با تمام قوا به هفته آینده فکر می‌کنیم.

پیش از این علیرضا جهانبخش در دیدار با آیندهوون توانست دو گل به ثمر برساند.

فاینورد پیش از این بازی با ۴۶ امتیاز در صدر قرار داشت و آلکمار نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش بود و با ۴۴ امتیاز دوم است. اکنون فاینورد توانست اختلاف خود را با تیم دوم به پنج امتیاز برساند.

 جهانبخش تاکنون چهار گل برای تیمش در رقابت‌های لیگ در این فصل و شش گل در تمامی رقابت‌ها به ثمر رسانده است. بهترین فصل این بازیکن ایرانی در سومین سال حضورش در آلکمار رقم خورد که طی ۳۳ بازی ۲۱ گل به ثمر رساند و به عنوان آقای گل لیگ هلند راهی برایتون شد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب