آرتتا: به بهترین تیم جهان باختیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 27 بهمن 1401 09:30
سرمربی آرسنال باوجود شکست برابر منچستر سیتی از نمایش شاگردانش راضی است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از دیلی میل، آرسنال در دیدار معوقه از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی خود از منچستر سیتی پذیرایی کرد و در نهایت با نتیجه سه بر یک شکست خورد.

این شکست خانگی آرسنال باعث شد تا صدر جدول رده‌بندی را بعد از مدت‌ها از دست دهد البته توپچی‌ها یک بازی عقب افتاده دارند که در صورت پیروزی در آن دوباره به صدر باز می‌گردند.

آرتتا، سرمربی آرسنال در نشست خبری بعد از بازی گفت: باوجود آن که در این بازی شکست خوردیم اما به بازیکنان تیم بالاترین میزان اعتماد را دارم. به خوبی دیدم که ما توان رقابت با بهترین تیم‌ها را داریم. منچستر سیتی بهترین تیم جهان است و ما برابر چنین تیمی بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتیم . فرصت‌های زیادی را خلق کردیم و حداقل می‌توانستیم که سه گل به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: سیتی از فرصت‌های خود به خوبی استفاده کرد و توانست به پیروزی برسد. ما اشتباهاتی داشتیم و از طرف دیگر قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و این باعث شد تا بازنده این بازی باشیم. برای شکست دادن منچستر سیتی باید در بهترین حالت خود بود. به نظرم بازیکنان سیتی در زدن ضربات آخر بهتر از ما بودند. گل‌های بدی دریافت کردیم. نباید این گونه گل دریافت کرد.

آرتتا در پایان گفت: به هر حال ما ناراحت هستیم و احساس ناامیدی می‌کنیم چرا که بازنده این بازی بزرگ بودیم. یک جنگ باور نکردنی بین دو تیم شکل گرفت. با اشتباهات خود به سیتی هدیه دادیم و از طرف دیگر هم از فرصت‌های که به دست آوردیم استفاده نکردیم و این باعث شد تا بازنده بازی باشیم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب