اعلام آرای جدید کمیته وضعیت

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 15:15
کمیته وضعیت بازیکنان آرای جدید خود را درباره پرونده های مختلف اعلام کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، با توجه به شکایت عباس عامری از باشگاه خوشه طلایی ثنا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 320 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 780 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید.

*در پرونده شکایت طوبی القاصی از باشگاه کیان نیشابور، این باشگاه به پرداخت مبلغ 600 میلیون ریال اصل خواسته و مبلغ 13 میلیون و 100 هزار ریال هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

*در پی شکایت عباس عسگری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، کمیته وضعیت بازیکنان با توجه به حصول مصالحه و سازش میان طرفین نسبت به دعوی خواهان به میزان 3 میلیارد و 800 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*با توجه به شکایت محسن ورزکار از باشگاه ویستا توربین، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 285 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 28 میلیون و 13 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 695 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

*در پی شکایت میلاد باقری از باشگاه نفت مسجد سلیمان، این باشگاه به پرداخت مبلغ 3 میلیارد و 825 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 83 میلیون و 385 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 600 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

آرای صادره ظرف مدت 7 روز از تاریخ ابلاغ در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال قابل تجدیدنظرخواهی خواهد بود.

 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب