گالتیه: مطلقا به آینده‌ام با پاری‌سن‌ژرمن فکر نمی‌کنم

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1401 09:00
سرمربی پاری‌سن‌ژرمن پیش از بازی حساس برابر بایرن‌مونیخ درباره آینده خود با تیم پاریسی و همچنین وضعیت ام‌باپه صحبت کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از RMC، پاری‌سن‌ژرمن در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از بایرن‌مونیخ پذیرایی خواهد کرد.

این دیدار برای گالتیه بسیار مهم است؛ به طوری که حتی شکست در آن می‌تواند باعث اخراج او شود. سرمربی پاری‌سن‌ژرمن درباره فشار زیادی که روی او وجود دارد، گفت: بله، می‌دانم که بازی بسیار حساس و البته سختی پیش رو داریم اما فعلا به‌ هیچ وجه به آینده خود با تیم فکر نمی‌کنم. در پاری‌سن‌ژرمن هر مربی فشار را احساس می‌کند و این فقط درباره من نیست. این فشار در لیگ قهرمانان اروپا بیشتر است و باید با آمادگی کامل به میدان رفت.

گالتیه درباره وضعیت ام‌باپه هم گفت: می‌گویند که من قصد فریب‌دادن بایرن‌مونیخ را داشتم یا اینکه با ام‌باپه می‌خواستم آنها را بترسانم اما این واقعیت ندارد. ام‌باپه به‌تنهایی تمرین می‌کرد تا اینکه شرایط تمرین گروهی را پیدا کرد. او اثر مثبتی در تمرین از خود به جا گذاشت اما هنوز معلوم نیست که آیا می‌تواند در ترکیب اصلی به میدان برود یا نه. همه چیز بستگی به آمادگی بدنی او دارد و باید با خود او صحبت کنم. هنوز وضعیت این بازیکن معلوم نیست و اگر آمادگی کامل را داشته باشد به او بازی خواهیم داد. هرگز به ام‌باپه برای ترساندن بایرن بازی نمی‌دهم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب