بنزما: بعضی مهاجمان اصلا فوتبال بلد نیستند

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 24 بهمن 1401 10:01
مهاجم و کاپیتان رئال مادرید براین باور است که وظیفه یک مهاجم تنها گل زدن نیست. او از رونالدو برزیلی و تیری آنری به عنوان دو الگوی بزرگ خود یاد کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از Téléfoot، کریم بنزما از بهترین و آماده‌ترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان است.

بنزما در سال ۲۰۲۲ بهترین فصل دوران فوتبالی خود را تجربه کرد و درخشش او باعث شد تا رئال مادرید با اقتدار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و رقابت های لالیگا را به دست آورد.

این مهاجم فرانسوی باوجود آن که در فصل جاری مثل فصل قبل آماده نیست اما از بازیکنان تاثیرگذار رئال بوده است. او در دیدار برابر الهلال در جام جهانی باشگاهی گلزنی کرد تا رئال یک جام دیگر را به دست آورد.

بنزما درباره مهاجمان کنونی فوتبال جهان صحبت‌های جالبی داشت. او گفت: برای بعضی از مهاجمان گلزنی مهم‌ترین چیز است و به چیزی غیر از آن فکر نمی‌کنند. مهاجمانی وجود دارند که اصلا فوتبال کردن بلد نیستند و حتی نمی‌توانند یک پاس خوب بدهند و در بازی‌سازی نقش داشته باشند. آن‌ها تنها به گلزنی فکر می‌کنند و این را تنها وظیفه خود می‌دانند.

او ادامه داد: من هر وقت که بیش‌تر به بازی فکر کرده‌ام و بیش‌تر به حریفم احترام گذاشته‌ام گل‌های بیشتری به ثمر رسانده‌ام. به نظرم یک مهاجم تنها وظیفه گل زدن ندارد.

بنزما درباره الگوهای خود در فوتبال گفت: از نظر من رونالدو(نازاریو) یک اسطوره بود. بعد از او تیری آنری را انتخاب می‌کنم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب