تکمیل ۱۸۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی توسط دولت سیزدهم

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 23 بهمن 1401 17:16
معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: با تلاش دولت سیزدهم ۱۸۰۰ طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شده است.

به گزارش کاپیتان نیوز، میرهادی قره‌ سید رومیانی روز یکشنبه ۲۳ بهمن ماه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به اینکه سیاست حاکم بر کشور در حوزه مدیریتی، اعتماد به جوانان است، اظهار کرد: همدلی خوبی در ورزش و جوانان با کمک استاندار مرکزی به وجود آمده است که می‌تواند ورزش استان را بیش‌ از پیش جلو ببرد.

معاون پارلمانی، حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه سرانه ورزشی کشور ۷۹ صدم درصد است تصریح کرد: سرانه ورزشی در استان مرکزی ۹۶ صدم درصد است که بالاترین سرانه ورزشی را به خود اختصاص داده است.

قره سید رومیانی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم ۴۲۰۰ پروژه عمرانی نیمه‌تمام در حوزه ورزش و جوانان وجود داشت که با تلاش دولت و تامین اعتبارات مورد نیاز ۱۸۰۰ طرح با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تکمیل شد که در این پروژه ها استان مرکزی سهم بسزایی داشت.

وی افزود: هر زمان که از طرف دشمنان نظام جمهوری اسلامی، فریادی شنیده می‌شود، باید بدانیم حتما هدفگذاری درست انجام شده است. به عنوان مثال، زمانی که وزیر ورزش و جوانان از طرف دشمنان نظام تحریم شد نشان داد در پایه‌ریزی مکتب انقلابی و اسلامی در حوزه ورزش ‌و جوانان موفق عمل کرده‌ایم.

قره سید رومیانی با اشاره به حاشیه های چند روز گذشته در مورد انتصاب سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: مباحثی مطرح شد که نشان از شخصیت سرپرست جدید و نحوه عملکرد فرهنگی او دارد که این موضوع دشمنان را در خارج از کشور ناراحت کرد ولی ما از این موضوع خوشحال هستیم.

وی افزود: باید افتخار کنیم که مکتب حسینی را بتوانیم برای جوانان عنوان کنیم و خادمین کشور، سرداران فرهنگی آن هستند.

بهنام نظری معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری مرکزی نیز در این آیین با اشاره به وجود عقب ماندگی‌ زیاد حوزه ورزش و جوانان در کشور و بخصوص در استان اظهار کرد: باید همه تلاش کنیم که این عقب‌افتادگی‌ها در این حوزه جبران شود و حرکت های رو به جلویی انجام شود.

نظری با اشاره به اهمیت هیئت های ورزشی افزود: این هیئت ها بازوهای پرتوان اداره ورزش و جوانان هستند و باید با شور و نشاط برای پویایی و حرکت روبه جلو ورزش استان مرکزی تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید در امور مربوط به جوانان کوتاهی صورت گیرد تصریح کرد: باید آسیب‌های مختلف بخصوص آسیب‌های اجتماعی که جوانان را تهدید می‌کند شناسایی شوند و برای رفع آنها تلاش شود به همین دلیل نیاز است در راستای افزایش اعتبارات در حوزه ورزش و جوانان سیاست های جدیدی اندیشیده شود.

نظری با بیان اینکه استان مرکزی در حوزه صنایع و منابع انسانی از توانمندی بالایی به منظور حمایت از ورزش استان برخوردار است افزود: بهره‌گیری از تجربیات گذشته، توجه به ورزش کارگری، سالمندی و دانشجویی از دیگر مواردی است که در دوره جدید مدیریت ورزش و جوانان استان باید به آنها پرداخته شود.

وی در پایان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن تصریح کرد: حضور گسترده مردم در جشن ۴۴ سالگی انقلاب اسلامی مشت محکمی بر دهان دشمنان بود. مردم با حضور خود در این راهپیمایی ثابت کردند که از مسیری که انتخاب کرده اند پشیمان نیستند و ترسی از توطئه‌های دشمنان ندارند. جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف همواره در اوج اقتدار است و همه باید تلاش کنند تا این اقتدار حفظ شده و روزبه روز افزایش یابد.

مسعود پیرایش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز در این آیین اظهار کرد: پس از جریانات اخیر کشور، باید نگاه درستی به هویت اسلامی و استانی داشت و در این راستا باید بویژه برای قشر جوان تلاش مضاعفی صورت گیرد چراکه جوانان موتور پیشران نظام جمهوری اسلامی هستند.

پیرایش با بیان اینکه مبنای کار در حوزه ورزش و جوانان دولت سیزدهم، گام دوم انقلاب است تصریح کرد: در حوزه هم‌افزایی جوانان، توسعه اماکن و زیرساخت‌های ورزشی، مبارزه جدی با فساد، قهرمان پروری و توجه ویژه به ورزش بانوان برنامه های ویژه ای مدنظر است.

در پایان این آیین از زحمات عابد حقدادی مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان، قدردانی و مسعود پیرایش به عنوان سرپرست ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی شد.

 

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب