ستاره والیبال ژاپن: می‌خواهم در ایتالیا بمانم و پیشرفت کنم

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 22 بهمن 1401 09:30
کاپیتان و ستاره تیم والیبال ژاپن می‌گوید که می‌خواهد هم‌چنان در لیگ ایتالیا برای تیم میلانو توپ بزند.

به گزارش کاپیتان نیوز، ایشکاوا هم تیمی میلادعبادی‌پور و ستاره ۲۷ ساله والیبال جهان اعلام کرد که فصل آینده در تیم میلانو هم‌چنان توپ خواهد زد. 

این بازیکن که سومین فصل حضور خود در میلانو را سپری می کند، گفت: از این که سال آینده دوباره در میلانو می‌مانم بسیار خوشحالم. من با باشگاه خیلی خوب کنار می‌آیم و شهر زیباست، بنابراین از تصمیم خود بسیار خوشحالم.

او ادامه داد:  ما تا این‌جای کار برای قهرمانی راه خوبی را پیش رفته‌ایم. اولین حضورم در میلانو را به یاد می‌آورم و از آن زمان تا به حال پیشرفت زیادی کرده‌ام. سال به سال رشد کرده‌ و می‌خواهم به کار خود ادامه دهم تا در فصل آینده سطحم را بالاتر ببرم.

میلانو در حال حاضر با  ۲۶ امتیاز در رده هفتم لیگ والیبال ایتالیا قرار دارد. یوکی ایشیکاوا با مجموع ۸۲ دریافت، بهترین دریافت کننده تیم است. مهاجم خارجی با قد ۱.۹۱ متر نیز دومین گلزن برتر میلانو با مجموع ۲۰۹ امتیاز و دومین مدافع برتر تیم به شمار می‌آید.

زمانی که یوکی ایشیکاوا برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۴ وارد ایتالیا شد، اولین ورزشکار ژاپنی بود که در سوپرلیگا شرکت کرد.

 یوکی ایشیکاوا از ۱۸ سالگی در تیم ملی ژاپن حضور داشته و در حال حاضر به عنوان کاپیتان این تیم فعالیت می‌کند. او اولین مدال خود را در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی والیبال ژاپن به دست آورد.

منبع: ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب