داوری صدای بادورد را هم درآورد

اعتراض بادرود: این داورها در سطح محلات هم نیستند

تاریخ و ساعت انتشار : جمعه 14 بهمن 1401 10:54
باشگاه بادرود به شدت نسبت به نحوه قضاوت داوران دیدار این تیم و پالایش گاز ایلام معترض و عصبانی است. عصبانیتی که از سوی بادرود بی‌سابقه است.

به گزارش کاپیتان نیوز، تیم بادرود تهران امروز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال زنان در تهران، یک بر صفر مقابل پالایش گاز ایلام تن به شکست داد.

۲۴ ساعت پس از داوری پراشتباه مرتضی منصوریان در دیدار پرسپولیس – آلومینیوم اراک در لیگ برتر مردان، حالا دامنه این اشتباهات به لیگ زنان هم کشیده شده است.

بادرود در شرایطی بازی حساس امروز خود را به ایلامی‌ها باخت که این شکست در این مقطع زمانی ممکن است به بهای سقوط بادرود تمام شود.

اکنون بادرود از نحوه قضاوت داوران خشمگین است و عقیده دارد این بازی از نظر اهمیت دست‌کمی از مسابقه سپاهان و خاتون بم نداشته و باید داورانی مناسب یک بازی حساس برای آن در نظر گرفته می‌شده است.

در بیانیه باشگاه بادرود که پس از این بازی در اختیار افرا ورزش گذاشته شده، آمده است: متاسفانه داورانی که در مسابقه بادرود و پالایش گاز ایلام به کار گرفته شدند در حد محلات هم نیستند چه برسد به لیگ برتر.

در ادامه این بیانیه آمده است: اشتباهات بچگانه و مضحک داوران در این سطح، نابخشودگی و ضربه به انگیزه‌بخش خصوصی است که بدون یک ریال، بازگشت سرمایه در ورزش زنان فعالیت می‌کند و زحمات و تلاش‌هایش با بی‌مسئولیتی داوران زیر سؤال می‌رود.

در این متن اعلام شده است: گماشتن داوری پراشتباه برای یک مسابقه لیگ برتری مهم که یک طرف آن برای رهایی از سقوط تلاش می کند، هیچ معنایی جز بی مسئولیتی و ناکارآمدی کسانی که مسئولیت چینش این داوران را بر عهده دارند، ندارد.

باشگاه بادرود همچنین در بیانیه خود آورده است: ضمن بیان تأسف از نحوه آموزش، ارزیابی و به‌کارگیری داورانی که امروز در دیدار بادرود – پالایش گاز ایلام قضاوت کردند، از کمیته داوران فدراسیون فوتبال تقاضای بررسی و سنجش میزان کارآمدی داوران را داریم زیرا این سهل‌انگاری‌ها ممکن است به بهای خروج سرمایه مالی قابل‌توجهی از فوتبال بانوان تمام شود و در شرایط کنونی کشور، ضربه به بخش خصوصی، ضربه به کشور است.

به گزارش افرا ورزش، قضاوت دیدار تیم های بادرود و گاز ایلام در هفته پانزدهم لیگ بانوان بر عهده زهرا مرادی بود.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب