پیام همدردی فدراسیون به زلزله زدگان و بازماندگان حادثه زلزله مهیب در ترکیه و سوریه

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 18 بهمن 1401 10:04
فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران با زلزله زدگان و خانواده های درگذشتگان زلزله ترکیه و سوریه ابراز همدردی کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، متن پیام فدراسیون به شرح زیر است:

پس از زلزله شمال غرب ایران در  شهر خوی که متاسفانه تنی چند از هموطنان مان را از دست دادیم،زلزله ای مهیب و سهمگین،این بار نقاط مختلف دد ترکیه و شمال سوریه را لرزاند.

شدت این زلزله به حدی بود که حتی در برخی شهرهای مرزی شمال غرب ایران هم، احساس شد و به دلیل شدت بالا، جان باختگان و آسیب دیدگان کثیری را در ترکیه و سوریه بر جای گذاشت.

فدراسیون فوتبال ضمن ابراز همدردی عمیق با زلزله زدگان، آسیب دیدگان و خانواده های داغدار، به همه بازماندگان تسلیت گفته و برای آسیب دیدگان از درگاه ایزد منان آرزوی بهبود و سلامتی دارد.

در همین حال،در زلزله اخیر در ترکیه و سوریه، جمعی از ورزشکاران ترکیه ای، سوریه ای و تنی چند از ورزشکاران لژیونر ایرانی حاضر در ترکیه هم  آسیب دیدند و حتی تنی چند از ورزشکاران فعلی و سابق ترکیه ای و سوریه، بازیکنان فعلی و سابق تیم های ملی و باشگاهی فوتبال ترکیه و سوریه، جان خود را از دست دادند.

لازم به یادآوری است که  زلزله‌ای مهیب به قدرت 7.4 ریشتر در "قهرمان ماراش" ترکیه واقع در جنوب این کشور حادث شد که برخی مراکز معتبر زلزله شناسی در جهان شدت این زلزله را حتی تا 7.8 ریشتر، در عمق 17.9 کیلومتری زمین هم اعلام کردند.

کانون این زلزله، شرق "نورداغی" در نزدیکی "شانلی اورفا" اعلام شده است. این زلزله که در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داده در شهرهای جنوبی ترکیه و همچنین در شهرهای شمالی سوریه از جمله لاذقیه، حمص و حلب احساس شده که تا این لحظه هزاران کشته و بیش از هزار زخمی به جای گذاشته است.

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب