مربی هندبال بانوان کشور:

عملکرد خوب رقابت‌های قهرمانی جهان به واسطه جوان‌گرایی در تیم ملی بود

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 11:45
مربی هندبال بانوان کشور می‌گوید حضور بازیکنان جوان در تیم ملی و در کنار آن کادر فنی مجرب و حرفه‌ای سبب شد تا در رقابت‌های قهرمانی جهان عملکرد خوب و قابل دفاعی داشته باشیم.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از سایت فدراسیون متین نجد سمیعی مربی هندبال بانوان ایران در رابطه با عملکرد تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 اظهار کرد: تیم ملی ایران در این رقابت ها با یک ترکیب جوان به میدان رفت و با هدایت یک سرمربی بسیار نام‌آشنا و خوب توانست عملکرد خوبی را در این رقابت‌ها از خود برجای بگذارد.

وی ادامه داد: در رقابت‌های قهرمانی جهان کادر بسیار خوب و مجربی در کنار وسلین وویوویچ حضور داشتند و در مجموع ملی‌پوشان ایران نشان دادند در برابر قدرت‌های بزرگ هندبال جهان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

مربی هندبال بانوان ایران با اشاره به جوان‌گرایی صورت گرفته در تیم ملی اظهار کرد: خوشبختانه تیم ملی با حضور بازیکنان جوانی که در اختیار داشت عملکرد بسیار خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان داشت و این بازیکنان جوان به پشتوانه بازیکنان باسابقه‌تری که در تیم حضور داشتند، عملکرد انفرادی بسیار خوبی به نمایش گذاشتند و در کار گروهی پیشرفت قابل توجه‌ای داشتند.

نجد سمیعی در پایان خاطر نشان کرد: در دو سال اخیر اتفاقات خوبی در هندبال کشور رخ داده و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد. برای پیشرفت هرچه بیشتر در هندبال کشور باید نقاط قوت و ضعف را در کنار یکدیگر قرار دهیم و یک جمع‌بندی مناسب از حضور در رویدادهای بین‌المللی داشته باشیم تا روند رو به رشد هندبال کشور همچنان تداوم داشته باشد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب