ناگلزمن: موسیالا فرصت ۱۰۰۰ درصدی را از دست داد

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 5 بهمن 1401 08:59
سرمربی بایرن مونیخ از نمایش شاگردانش بعد از تساوی خانگی برابر کلن ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از کیکر، بایرن مونیخ در هفته هفدهم رقابت‌های بوندسلیگا در آلیانس آره‌نا از کلن پذیرایی کرد.

بایرن در این بازی تا دقیقه ۹۰ از حریف خود عقب بود و در آستانه یک شکست تلخ خانگی بود که کیمیش در آخرین دقیقه توانست گل تساوی را به ثمر رساند تا این تیم برای دومین هفته پیاپی به تساوی دست پیدا کند.

یولیان ناگلزمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم اما در نیمه دوم بهتر شدیم و فرصت‌های خوبی را روی دروازه حریف خلق کردیم. در این بازی بسیار بدشانس بودیم. موسیالا یک شانس گلزنی ۱۰۰۰ درصدی را از دست داد.

او درباره تعویض گورتسکا گفت: او در بین دو نیمه از ناحیه سر احساس درد کرد و به همین خاطر تصمیم گرفتیم که او را تعویض کنیم.

سرمربی بایرن مونیخ درباره سفر جنجالی گنابری به فرانسه گفت: من نمی‌خواهم بر اساس چنین چیزهایی عملکرد یک بازیکن را مورد بررسی قرار دهم بلکه مهم کیفیت بازیکن در میدان است.

ناگلزمن باوجود آن که با بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا عملکرد بسیار خوبی داشت اما تیم او در بوندسلیگا با وجود صدرنشینی نوسان زیادی داشته است و این موضع انتقادهای زیادی را از او به دنبال داشته است.

در جدول رده‌بندی بایرن مونیخ با ۳۶ امتیاز در صدر قرار دارد و لایپزیگ با ۳۵ و آینتراخت فرانکفورت با ۳۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم هستند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب