سپاهان برای قهرمانی نیاز به نیمکت قوی دارد

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 1 بهمن 1401 14:00
یک پیشکسوت فوتبال سپاهان می‌گوید سپاهانی‌ها باید برای هر پست دو بازیکن و یک نیمکت خوب داشته باشند.

به گزارش کاپیتان نیوز، کریم قنبری  درباره پیروزی سپاهان مقابل استقلال اظهار کرد: ابتدا باید بگویم نگرانم از این‌که هواداران در ورزشگاه نیستند. این بازی می‌توانست بالای ۵۰ هزار هوادار را به ورزشگاه بکشاند که بازی را بسیار جذاب می‌کرد. جای تماشاگران خالی است و با تماشاگران کیفیت بالا می‌رود. این تقابل، بازی هفته بود و واقعا کیفیت خوبی داشت.

او ادامه داد: بازی دو تیم پایاپای بود اما اهداف سپاهان مشخص‌تر بود و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه استقلال خلق کرد. البته استقلال هم با یامگا یک موقعیت خوب داشت اما سپاهانی‌ها وقتی به توپ ضربه می‌زدند، اهداف مشخص‌تری داشتند.

این پیشکسوت فوتبال اضافه کرد: سپاهان در این فصل دو باخت مقابل فولاد و پیکان را تجربه کرد. شکست، روند رو به رشد سپاهان را به هم نریخت اما باید باهوش‌تر کار کنند چون مقابل تیم‌هایی که به دنبال دفاع یا خراب کردن تیم حریف هستند، کار سخت‌تر خواهد شد. با این حال روند سپاهان خوب بوده است.

او درباره نقاط ضعف و قوت سپاهانی‌ها بیان کرد: شکل بازی سپاهان نشان از کیفیت آن‌ها دارد. با این حال آن‌ها در بخش دفاع، هافبک و حمله نیاز به بازیکن دارند. سپاهان نیاز دارد که نیمکت قوی‌تری داشته باشد و در تمام پست‌ها بازیکن جایگزین خوب داشته باشد چون نیم فصل دوم به مراتب سخت‌تر از نیم فصل اول است.

قنبری درباره آینده تیم سپاهان گفت: مورایس مربی آینده نگری است. قرارداد او سه ساله است و به دنبال حرکت رو به جلو و پیشرفت است. این مساله را هر روز، هر هفته و هر ماه از تیم سپاهان داریم می‌بینیم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب