به‌زودی همه ستاره‌های دنیا به لیگ برتر می روند

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 14:57
رئیس سابق یوونتوس معتقد است لیگ برتر انگلیس سال به سال قدرتمندتر می شود و مقصد همه ستاره های دنیا خواهد شد که برای فوتبال، اتفاقی خطرناک است.

به گزارش کاپیتان نیوز، آندره‌آ آنیلی اخیراً به دلیل اتهاماتی مبنی بر جعل سوابق مالی باشگاه در دوران ریاستش، سمت خود را ترک کرد. پاول ندود، نایب رئیس، مائوریتزیو آریوابنه، مدیر اجرایی و کل هیئت مدیره به همراه آنیلی استعفا دادند. به جای آنیلی، جانلوکا فررو به عنوان رئیس جدید باشگاه انتخاب شده است.

روز گذشته و در مراسم تودیع آنیلی و معارفه رئیس جدید، آنیلی که 13 سال رئیس یوونتوس بود، گفت:«این تصمیمی بود که پس از مشورت با جان اِلکان گرفتم و اصلا ساده نبود. پس از یک مقطع پرتنش بهترین راه این بود که کنار بروم تا هیئت مدیره جدید در تصمیم‌گیری آزاد باشد. در نهایت این خواسته قلبی خودم بود که پس از سال ها باشگاه محبوبم را ترک کنم.»

آنیلی که در سال 2021 همراه با دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا از موسسان سوپرلیگ بود و به همین دلیل با یوفا دچار مشکلات عدیده شد، هشدار داد که به زودی لیگ برتر انگلیس مقصد تمام ستاره های بزرگ خواهد شد و فوتبال اروپا نیازی بیش از اندازه به یک تغییر و تحول بزرگ دارد:«می توانستم جایگاهم در یوفا، فدراسیون فوتبال ایتالیا و اتحادیه باشگاه های اروپا را حفظ کنم ولی ترجیح دادم وارد پروژه سوپرلیگ شوم. همچنان معتقدم که فوتبال اروپا نیاز به تغییر و تحولاتی بزرگ دارد. اگر این اتفاق رخ ندهد، در آینده‌ای نزدیک، لیگ برتر انگلیس مقصد تمام ستاره های بزرگ خواهد شد و لیگ های دیگر از ستاره ها و فوق ستاره ها خالی می شوند و دیگر جذابیت گذشته را نخواهند داشت. لیگ برتر سال به سال قدرتمندتر می شود و همه استعدادهای بزرگ را سمت خود می کشد. این برای فوتبال بسیار خطرناک است.»

منبع: ورزش سه

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب