واکنش تن هاخ بعد از توقف تلخ برابر کریستال پالاس

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 29 دی 1401 09:29
سرمربی منچستر یونایتد از تساوی برابر کریستال پالاس در لیگ جزیره ناراضی است و تیمش را شایسته پیروزی در این بازی می‌داند.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از دیلی میل، منچستر یونایتد که چند روز پیش پیروزی ارزشمند و روحیه بخش را برابر منچستر سیتی به دست آورد این بار برابر کریستیال پالاس امتیاز  از دست داد.

شیاطین سرخ در این بازی معوقه خارج از خانه با تساوی یک بر یک متوقف شدند تا نتوانند موقتا به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند.

تن هاخ در نشست خبری بعد از بازی گفت: ما کنترل بازی را در اختیار داشتیم و یک گل زیبا هم به ثمر رساندیم. نمی گویم بسیار خوب بودیم اما بد هم نبودیم. اگر گل دوم را می زدیم بازی را تمام می کردیم اما متاسفانه قدر موقعیت‌های خود را ندانستیم و در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کردیم. وقتی یک تیم در لحظات پایانی گل دریافت می کند واکنش دادن به آن بسیار سخت می شود. باید از این شکست درس گرفت و در بازی های بعدی جبران کرد.

کاسمیرو با کارت زردی که در این دیدار دریافت کرد بازی برابر آرسنال صدرنشین را از دست داد. 

تن هاخ درباره غیبت کاسمیرو در این بازی حساس گفت: کاسمیرو واکنشی غریزی از خود نشان داد. حریف در موقعیت خطرناکی بود و او نباید اجازه می داد که توپ جلوتر برود و به همین خاطر کارت گرفت. ما قبل از این هم بدون کاسمیرو آرسنال را شکست داده ایم.

او درباره فنگهورست گفت: به نظرم نمایش خوبی داشت و باید هر چه سریع‌تر خود را با شرایط تیم وفق دهد. او با سبک بازی ما بیگانه است و تنها اطلاعات جزئی در این زمینه دارد. ما در  این بازی شایسته پیروزی بودیم اما به تساوی رسیدیم. باید این بازی را فراموش کنیم و روی دیدار حساس برابر آرسنال تمرکز کنیم. چنین بازی هایی را دوست دارم.

منچستر یونایتد با این تساوی ۳۹ امتیازی شد تا با وجود یک بازی بیشتر نسبت به منچستر سیتی هم امتیاز با این تیم شود. در جدول رده بندی آرسنال با ۴۷ امتیاز در صدر قرار دارد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب