مربی تیم ملی هندبال زنان: با برد استرالیا جهانی می‌شویم

تاریخ و ساعت انتشار : شنبه 5 آذر 1401 10:47
مربی تیم ملی هندبال زنان گفت: اگر بازی مقابل استرالیا با برد تیم ایران همراه شود به عنوان تیم دوم به مرحله نیمه نهایی آسیا صعود می‌کنیم و جهانی خواهیم شد.

به گزارش کاپیتان نیوز، خدیجه قانع در مورد عملکرد تیم ملی هندبال زنان ایران در قهرمانی آسیا اظهار کرد: خداراشکر در دو بازی نخست توانستیم پیروز شویم. با توجه به زمان کوتاهی که برای آمادگی ملی‌پوشان داشتیم از عملکرد آنها راضی هستیم.

مربی تیم ملی هندبال زنان ایران در ادامه گفت: مقابل ازبکستان بازی حساسی داشتیم. هر چند دقایقی از بازی را عقب بودیم اما بازی پایاپای پیش رفت و خداراشکر بازیکنان ما توانستند پیروز میدان باشند. اولین بازی ازبکستان مقابل تیم ما بود اما بازیکنان ما در روز نخست هم یک بازی سخت مقابل هند داشتند. دو بازی به فاصله ۲۴ ساعت برای بازیکنان ما سخت بود.

وی افزود: حریف بعدی ما استرالیا است. باید بازیکنان را آماده کنیم تا در بازی بعدی هم پیروز شویم و دستمان برای صعود پر باشد. امیدوارم با روحیه بالایی که ملی‌پوشانمان دارند در این دیدار هم به برتری برسیم.

قانع در مورد استرالیا حریف بعدی تیم ملی هندبال ایران گفت: استرالیا تیم خوب و به مراتب بهتر از هند و ازبکستان است. البته تاکنون فقط یک بازی برابر کره داشته که با توجه به قدرت کره بازی کاملا یک طرفه بود و نمی‌توان درست استرالیا را آنالیز کرد.

او جهانی شدن تیم ایران را در گرو برد استرالیا عنوان کرد و گفت: امیدوار هستیم که در بازی مقابل استرالیا اتفاق خوب بیفتد. اگر این بازی با برد تیم ایران همراه شود ما به عنوان تیم دوم صعود می‌کنیم و تیم جهانی خواهد شد.

او در پایان گفت: به این دلیل که آمادگی جسمانی خوبی نداشتیم، بازیکنان آسیب‌های جزئی دارند. دو بازی پشت سر هم نیز مزید بر علت شده و بدن بازیکنانمان کمی خسته است. با این وجود بازیکنان ما با تمام توان می‌جنگند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب