سرمربی ژاپن: برای شکست آلمان باید با شرایط هماهنگ شویم

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 11:30
سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در نشست خبری پیش از نخستین بازی این تیم در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت بازیکنانش در تلاش برای شکست دادن تیم قدرتمند آلمان در این بازی "با شرایط هماهنگ می‌شوند" و انعطاف‌پذیر خواهند بود.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نوشته روزنامه ژاپن تایمز، تیم ملی ژاپن با وظیفه خطیر دفع یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های فوتبال تهاجمی جهان در اولین دیدار بین تیم‌های ملی دو کشور در جام جهانی روبه‌رو است. هاجیمه موریاسو، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن، در نشست خبری پیش از بازی با آلمان تصریح کرد به تیم خود توصیه می کند که "با شرایط وفق پیدا کنند".

او تاکید کرد: "ما دوست داریم بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و تهاجمی و با پشتکار بازی کنیم."

موریاسو در مواجهه با پرسش درباره ترکیب تیمش در اولین بازی خود طی امروز چهارشنبه در گروه E در استادیوم بین‌المللی خلیفه به سادگی گفت که همه ۲۶ بازیکن ژاپن آماده هستند؛ صحبتی که نشان می‌دهد هیدماسا موریتا، هافبک اسپورتینگ لیسبون، که دچار مصدومیت ساق پا شد، برای این بازی آماده است.

در حالی که معمولا تیم‌های فوتبال آسیا در تورنمت جام جهانی فوتبال کار آسانی ندارند، موریاسو تاکید کرد: اکنون وقت آن است که تیم من به جهان نشان دهد چه کاری می‌توانیم انجام دهیم.

سرمربی تیم ملی ژاپن بازی‌های تیم‌های قطر و ایران به جهت تشخیص نکات درباره نحوه بازی آن‌ها از نزدیک دنبال کرده است.

او با بیان این که ژاپن از پیروزی‌هایش علیه طیف متنوعی از تیم‌ها اعتماد به نفس گرفته است گفت: به دنبال کسب پیروزی با "پشتکار و صبر" است.

مایا یوشیدا، کاپیتان و بازیکن کهنه کار تیم ملی ژاپن که در دو جام جهانی قبلی حضور داشته، گفت که او و هفت عضو دیگر تیم ژاپن که در حال حاضر با باشگاه‌های آلمانی قرارداد دارند، "درس‌هایی را انتقال می‌دهند" تا به هم تیمی‌های خود کمک کنند به سطح حریفان خود در جام جهانی برسند.

این بازیکن شالکه که در کنار سرمربی خود نشسته بود توضیح داد: "از آنجایی که می‌دانستیم قرار است با آلمان بازی ‌کنیم، شروع به آنالیز مهاجمان آن‌ها کردم، اما در واقع بازی عملی مقابل آن‌ها تحلیلی بسیار بهتر از تماشای یک ویدیو به دست می‌دهد. این یکی از دلایلی است که من به بوندسلیگا رفتم تا فوتبال آلمان را درک کنم."

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب