فلیک: ژاپن آزمونی جدی برای ماست

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 10:30
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در نشست خبری در آستانه بازی امروزش برابر تیم ملی فوتبال ژاپن تاکید کرد، ژاپنی‌ها همه کیفیت‌های لازم برای این که زمان سختی را برای تیم او درست کنند دارند.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از روزنامه ژاپن تایمز، هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان یک روز قبل از آن که تیم‌های ملی فوتبال آلمان و ژاپن اولین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در استادیوم بین‌المللی خلیفه داشته باشند خودش را یک "طرفدار بزرگ" فوتبال ژاپن خوانده و از هوش تاکتیکی، مهارت‌ها و نحوه اجرای سامورایی‌های آبی‌پوش ژاپن به ویژه بازیکنان ژاپنی شاغل در آلمان تمجید کرد.

هانس فلیک ۵۷ ساله که سابقه کسب جام لیگ قهرمانان را داشته بیان کرد: "اگر به کیفیت بازیکنان در آلمان، در بوندسلیگا نگاه کنید می‌بینید دایچی کامادا کارش را عالی انجام می‌دهد و واتارو اندو نیز یکی از بهترین هافبک‌ها در سالهای اخیر بوده است."

او ادامه داد: "بله من فکر می‌کنم ما در بازی روز چهارشنبه برابر ژاپن با چالش مواجه خواهیم بود و به همین دلیل تلاش کردیم هر چقدر خوب که بتوانیم خودمان را آماده کنیم و من مشتاق این بازی هستم."

فلیک هم‌چنین با تصمیم فیفا برای ممنوع کردن داشتن دستبندهایی با مضمون حمایت از هم‌جنس‌بازان توسط بازیکنان تیم خودش و چند تیم دیگر مخالف و از این تصمیم متعجب شده است اما حالا تمرکزش بر فوتبال است.

سرمربی تیم ملی آلمان اظهار کرد:‌ ما این‌جا هستیم تا فوتبال بازی کنیم و امیدوارم تیم بتواند آن چه را که برای آن تمرین کرده‌ایم در برابر رقیبی که واقعا خوب عمل می‌کند، اجرا کند. من امیدوارم که تیم بتواند شروع خوبی داشته باشد، این چیزی است که ما ابتدا به آن می پردازیم.

روز سه شنبه اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد، لروی سانه، وینگر تیم ملی آلمان، بازی برابر ژاپن را به دلیل "مصدومیت از ناحیه زانو" از دست می‌دهد؛ اتفاقی که فلیک را به دردسر می‌اندازد.

فلیک در صحبت‌هایش از افشای این که چه کسی ممکن است در بازی امروز جایگزین این بازیکن بایرن مونیخ شود و از بازیکن‌های شروع کننده احتمالی، خودداری کرد، اما گفت که مانوئل نویر، دروازه‌بان کهنه‌کار و جاشوا کیمیش احتمالا در ترکیب اصلی هستند.

کیمیش نیز پس از صحبت‌های سرمربی آلمان به شکلی مشابه کامادا و دیگر بازیکنان ژاپنی بوندسلیگا را تحسین کرد.

او خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم تقریباً همه آن‌ها بسیار چابک، بسیار سریع و بازیکنان قویی هستند. آن‌ها تکنیک فوق‌العاده‌ای دارند، بنابراین ما باید مراقب باشیم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب