خبیری: امیدواریم تیم ملی مردم را خوشحال کند/ برای درآمدزایی چند برنامه خوب داریم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 26 آبان 1401 18:58
عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید مدیران این باشگاه با یکدیگر هم‌دل هستند.

به گزارش کاپیتان نیوز، حسین خبیری درباره آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: شرایط خوبی را در باشگاه پرسپولیس شاهد هستیم و شرایط مدیریتی در این باشگاه بسیار خوب است چون هیات‌مدیره و مدیرعامل بسیار متهد و هم‌دل کارها را پیش می‌برند. آقای درویش هم به خوبی توانست کارها را پیش ببرد و از نظر پرداختی‌ها هم خوب کار کرده و مورد حمایت هیات‌مدیره است.

وی درباره مباحث درآمدزادیی پرسپولیس گفت: برای درآمدزایی چند برنامه خوب داریم که کارهای کارشناسی روی آنها انجام می‌شود. آقای قربان‌زاده هم بارها گفتند که پرسپولیس بر اساس اصولی که برای واگذاری تعیین شده بود پیش رفته که این نشان می‌دهد عملکرد مدیران و کارکنان باشگاه خوب بوده است.

او درباره کمیته حقوقی پرسپولیس گفت: افرادی که الان در کمیته حقوقی باشگاه کار می‌کنند کاردان هستند اما مشکلات ما مربوط به گذشته است. اگر حساب باشگاه الان مسدود شده به خاطر شکایتی است که قبلا انجام شده و در مباحث حقوقی هم خوب دفاع نشده است. درحال حاضر مسئولان حقوقی باشگاه به خوبی کارها را پیش می‌برند و مشکلی وجود ندارد.

عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس به تیم ملی فوتبال ایران اشاره کرد و گفت: در ابتدا ما در باشگاه پرسپولیس مسئول هستیم اما وقتی بحث ملی پیش می‌آید دیگر این تیم متعلق به همه است. تیم ملی فعلی با حضور آقای کی‌روش به کسب نتیجه امیدوار شده است. حضور کی‌روش در تیم ملی  بار فنی تیم را افزایش داده و الان با این بازیکنان یکی از بهترین‌ تیم‌های ادوار را در اختیار داریم. چه بازیکنانی که قبلا در پرسپولیس بودند و ملی‌پوش هستند و چه بازیکنانی که الان عضو پرسپولیس هستند و پیراهن تیم ملی را بر تن می‌کنند، نماینده میلیون‌ها هوادار پرسپولیس در تیم  ملی هستند. امیدوارم تلاش بازیکنان و همه اعضای تیم ملی منجر به خوشحالی همه مردم ایران شود. وقتی تیم ملی در این آوردگاه بزرگ حضور دارد، هدف تیم باید خوشحال کردن مردم باشد. مردم ایران متاسفانه دچار مشکلات اقتصادی هستند و امیدوارم در این شرایط عملکرد ملی‌پوشان ایران طوری باشد که تا حدودی غم مردم را کم کند. همه مردم ایران به تیم ملی عرق و تعصب دارند و امیدواریم این بار اتفاق خوبی رخ دهد و تیم ملی از گروهش صعود  کند.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب