قنبرزاده: در حد توان برای تیم ملی امکانات فراهم کردیم

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 23 آبان 1401 12:10
عضو هیات رئیسه فدراسیون می‌گوید این فدراسیون در حد توان خود برای تیم ملی امکانات فراهم کرده است.

به گزارش کاپیتان نیوز، منصور قنبرزاده، نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره آخرین شرایط تیم ملی پیش از اعزام به قطر اظهار کرد: رئیس فراکسیون ورزش مجلس امروز (دوشنبه) به تمرین تیم ملی آمدند و آخرین تمرین تیم را دیدند. وحدت و همدلی که آقای کی‌روش ایجاد کرده با این فرصت کم جای تشکر دارد. با این شرایط همدلی که من می‌بینم امیدوارم تیم نتایج خوبی را رقم بزند.

او درباره دلایل لغو نشست خبری کی‌روش گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم و اظهار نظر نمی‌کنم.

وی درباره شرایط اسکان تیم ملی در قطر گفت: مسئولان اجرایی فدراسیون تلاش کردند و جای نگرانی برای اسکان تیم ملی نیست. آقای تاج هم همه این شرایط را زیر نظر داشتند.

عضو هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال درباره نارضایتی کی‌روش از روند آمده‌سازی تیم ملی گفت: نسبت به کشورهای اروپایی و آمریکایی و برزیل امکانات ما کمتر بوده اما این تیم مدیریتی فدراسیون از زمانی سر کار آمده همه تلاشش را کرده و به اندازه داشته‌های خود امکانات فراهم کرده است. همانطور که آقای کی‌روش گفت شاید این امکانات ایده‌آل نبوده اما داشته‌های ما همین بوده است. فدراسیون فوتبال و مجموعه ورزش کشور در حد داشته‌های خود کم نگذاشته است. آقای کی‌روش می‌خواهد امکانات ایده‌آل باشد اما به هر حال امکانات در حد کشور خودمان راضی کننده بوده است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب