ستایش خاص نویر از مهاجم بایرن

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 22 آبان 1401 08:00
سنگربان بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر شاکه به ستایش از چوبو موتینگ پرداخت و گفت که او به اندازه وزنش، طلا می ارزد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از بیلد، بایرن مونیخ در هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف شالکه رفت و توانست با دو گل به پیروزی دست پیدا کند تا با صدرنشینی به استقبال تعطیلی لیگ به خاطر جام جهانی برود.

مانوئل نویر بعد از بازی گفت: متاسفانه سقوط شالکه به لیگ پایین تر من را اذیت کرد و خوشحالم که دوباره این تیم را در بوندسلیگا دیدم. چنین بازی های را همواره دوست دارم و خوشحالم که تیم به پیروزی دست پیدا کرد.

نویر بعد از درخشش در شالکه بود که پیراهن بایرن مونیخ را برتن کرد و در این بازی هم مثل دیدارهای قبلی مورد استقبال هواداران شالکه قرار نگرفت و بعضی از هواداران او را هو کردند. 

نویر در واکنش به این موضوع گفت: این موضوع اهمیت ندارد چرا که می دانم آنها برای من ارزش قائل هستند. به چنین شرایطی عادت کرده‌ام.

سنگربان باتجربه بایرن مونیخ در پایان به ستایش از چوبو موتینگ پرداخت و گفت: او بازیکن بسیار مهمی برای ما است. چوبو کیفیت بالایی در محوطه جریمه دارد و همواره دروازه حریفان را تهدید می کند. او به اندازه وزنش، طلا می‌ارزد.

چوبو موتینگ هر وقت که در ترکیب بایرن مونیخ به میدان رفته است عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. او در این بازی هم موفق شد که گلزنی کند و گل دوم بایرن را به ثمر رساند.

بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۳۴ امتیازی شد و اختلافش را با تیم دوم به ۶ امتیاز افزایش داد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب