مجتبی میرزاجانپور: گفتم در قهرمانی جهان نباشم/ لیگ هر سال بهتر می‌شود

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 17 آبان 1401 11:56
ملی‌پوش تیم لبنیات هراز آمل گفت: سطح لیگ هر سال بهتر می‌شود و بازیکنان ملی در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند.

به گزارش کاپیتان نیوز، هفت هفته از لیگ برتر والیبال مردان گذشته است و تیم لبنیات هراز آمل که بهروز عطایی سرمربی تیم ملی را روی نیمکت دارد، با پیروزی در تمام دیدارهای خود و کسب ۲۰ امتیاز صدرنشین لیگ است.

 مجتبی میرزاجانپور، ملی‌پوش تیم آمل در مورد کیفیت مسابقات لیگ برتر در هفت هفته گذشته به ایسنا گفت: سطح لیگ هر سال بهتر می‌شود. بازیکنان ملی در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند و شرایط تیم‌ها بازی به بازی بهتر می‌شود. ابتدای لیگ ناهماهنگی‌هایی در تیم‌ها دیده می‌شد اما الان نمی‌توان خود را از قبل برنده دانست. تیم‌ها خیلی بهتر شده‌اند و این برای تیم ملی ما خیلی خوب است.

او در مورد عملکرد تیم لبنیات هراز آمل هم بیان کرد: تیم ما جوان است. البته چند بازیکن باتجربه هم داریم. درست است که پیروز می‌شویم اما ضعف‌هایی هم در تیم وجود دارد و هیچ تیمی در لیگ بدون ضعف نیست. خوشبختانه بازیکنان با تلاش خود چیزی که سرمربی می‌خواهد را در زمین به نحو احسن انجام می‌دهند.

او در این مورد افزود: گاهی اشکالاتی هم پیش می‌آید اما طبیعی است و نمی‌توان همه امتیازات را گرفت. با این حال تیم ما رفته به رفته راحت‌تر و با سیستم بازی می‌کند و تاکتیک و تکنیک سرمربی در زمین به نحو احسن اجرا می‌شود.

میرزاجانپور نقطه قوت تیم آمل را همدلی بازیکنان و کادر این تیم دانست و تاکید کرد: همدلی، همبستگی، رفاقت و انگیزه خوب بازیکنان برای پیروزی، نقطه قوت تیم ماست. طرز فکر بازیکنان ما باعث شده تا اینجای کار بازی‌ها را ببریم و در آینده هم همین مسیر را ادامه بدهیم.

ملی‌پوش تیم آمل که به دلیل مصدومیت حضور در لیگ ملت‌ها و قهرمانی جهان را از دست داد، ‌در مورد وضعیت فعلی خود گفت: خوشبختانه درمان چند ماهه‌ای انجام دادم. برای حضور در لیگ جهانی زانویم درد گرفت و نتوانستم بروم اما برای قهرمانی جهان آقای عطایی شخصا شرایطم را پرسید. گفتم شرایط خوبی دارم اما اجازه بدهید که نیایم چون نگرانم دوباره درد زانویم برگردد. آقای عطایی هم قبول کرد که حضور نداشته باشم. الان هم گاهی دردهایی سراغم می‌آید اما با کمک پزشک بهتر می‌شوم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب