کنعانی‌زادگان: با کی‌روش انسجام تیم‌ ملی دو برابر شده است

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 11:34
مدافع تیم ملی می‌گوید نظم و انضباط تیم ملی بیش‌تر شده است و با حضور کی‌روش انسجام به تیم برگشته است.

به گزارش کاپیتان نیوز، محمد حسین کنعانی زادگان، صبح یک‌شنبه در حاشیه تمرین تیم ملی در رابطه با آماده سازی تیم ملی اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را داریم پشت سر می‌گذاریم. فاصله زمانی تا بازی‌ها بسیار کم است و تمرینات پرفشاری را از نظر بدنی و تاکتیکی داریم پشت سر می‌گذاریم. خداراشکر شرایط تیم خیلی خوب است و از وقتی که کی‌روش آمدند، انسجام تیم دو برابر شده است. نظم و انضباط تیمی بهتر شده و شرایط‌مان بسیار خوب شده است. ان‌شاءالله همین روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های پیش رو دل مردم را شاد کنیم.

او درباره بازگشتش به الاهلی و غیبت در تمرین تیم ملی گفت: دو جلسه غایب بودیم. الاهلی به ما گفت که برگردیم. ما هم برگشتیم و به هر حال بازیکن باشگاه الاهلی هستیم و اکنون زمان فیفا دی نیست. باید طبق قرارداد عمل کنیم. در قطر همه زمین‌های تمرین را استراحت دادند و ما هم زمین تمرینی خوبی در آن‌جا نداشتیم. فدراسیون ایران با فدراسیون قطر صحبت کرد و خداراشکر توانستیم به تمرین تیم ملی برگردیم.

کنعانی‌زادگان اضافه کرد: همه بازیکنان مهم هستند و در یک سطح هستیم. همه سعی و تلاش می‌کنیم تا به بهترین نحو، بهترین عملکرد را داشته باشیم. ما سعی کردیم مشکلات را حل کنیم و به تیم اضافه شویم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب