یامگا و محبی، تاثیرگذارترین بازیکنان استقلال

تاریخ و ساعت انتشار : یک شنبه 15 آبان 1401 11:01
کوین یامگا و محمد محبی تا پایان هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر بیش‌ترین تاثیر را در نتایج استقلال رقم زده‌اند.

به گزارش کاپیتان نیوز، با پایان یافتن هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، ‌ تیم استقلال در سوپر جام فوتبال ایران به مصاف نساجی مازندران رفت و با پیروزی یک گله موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند.

آبی‌پوشان پایتخت با پیروزی یک گله مقابل تیم هوادار با ۲۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول لیگ برتر قرار دارند و با فاصله ۲ امتیازی نسبت به پرسپولیس، مصاف حساسی را با قرمزپوشان در هفته دوازدهم این مسابقات خواهند داشت.

استقلال ریکاردو ساپینتو در ۱۲ بازی رسمی‌ای که پیش از جام جهانی برگزار کرد، بازیکنان مختلفی را به میدان فرستاد و برخی از آن‌ها توانستند جایگاه مستحکمی در ترکیب آبی‌ها پیدا کنند و برخی‌ از آن‌ها هم موفق نشدند جایی در تفکرات سرمربی پرتغالی استقلال داشته باشند.

تا این‌جای کار، ۲ بازیکن بیش‌ترین تاثیرگذاری را در ترکیب تیم داشته‌اند و موفق شدند با گلزنی و حضور مداوم خود در ترکیب استقلال، در نتایج این تیم، نقش برجسته‌ای داشته باشند. محمد محبی یکی از بازیکنانی است که با گلزنی‌های خود توانسته است نقش قابل توجهی در نتایج تیم داشته باشد. محبی تا این لحظه، گلزن‌ترین بازیکن استقلال بوده است و با زدن ۴ گل، تبدیل به مرد اول آبی‌ها در امر گلزنی شده است. این بازیکن تنها در هفته اول لیگ نتوانست برای استقلال به میدان برود و در ۱۱ بازی بعدی استقلال، حضور تقریبا کاملی داشته است.

کوین یامگا، بازیکن دیگر استقلال است که مثل فصل گذشته، بازهم تاثیر کاملا برجسته‌ای در ترکیب و نتایج تیم داشته است. یامگا با وجود این که نقش متفاوتی در ترکیب استقلال پیدا کرده است اما با زدن ۳ گل، در کنار محبی از گلزنان برتر استقلال به شمار می‌آید. یامگا در ۸ بازی به عنوان مدافع راست در ترکیب استقلال استفاده شده است و همین مساله باعث شده تا صالح حردانی در بازی‌های اخیر استقلال به نیمکت‌نشین تیم تبدیل شود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب