سهرابی: آماده بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی هستیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 15:00
فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان گفت: هرچند تیم جوانی هستیم اما برای بالا بردن پرچم ایران در جام جهانی آماده‌ایم.

به گزارش کاپیتان نیوز، دانیال سهرابی درمورد آخرین وضعیت خود پیش از آغاز مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی، اظهار داشت: خدا را شکر پس از قهرمانی در مسابقات امیدهای جهان، اکنون در ترکیب تیم اعزامی بزرگسالان به جام جهانی هستم. امیدوارم بتوانم در این مسابقات سبب سربلندی کشورم شوم.

وی درمورد وضعیت تمرینات خود و سختی‌هایی که برای حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان کشیده است، گفت:  تا قبل از اعزام به مسابقات امیدهای جهان دو اردو داشتیم. پس از اتمام این رقابت‌ها نیز سه روز استراحت کردیم و پس از آن به اردوی جام جهانی آمدیم. خدا را شکر تمرینات هم خیلی خوب است و همه بچه‌ها پای کار هستند. آماده هستیم در این مسابقات پرچم کشورمان را بالا برده و مردم ایران را سربلند کنیم.

فرنگی‌کار وزن 67 کیلوگرم تیم ملی کشورمان درخصوص اینکه جام جهانی بعد از چندین سال وقفه برگزار می‌شود، توضیح داد: این موضوع درست است اما تمام تیم‌ها با تمام قوا و کشتی‌گیران شاخص خود به جام جهانی می‌آیند. خدا را شکر تیم جوان ما هم آماده است و امیدوارم با پرچمداری کردن دل مردم را شاد کنیم.

سهرابی درباره اینکه آیا  قصد دارد جا پای خود را در تیم ملی بزرگسالان هم سفت کند، توضیح داد: من ۱۹ ساله هستم. امیدوارم با دعای مردم بتوانم در مسابقات جهانی بزرگسالان نیز شرکت کرده و دل مردم را شاد کنم.

منبع:فارس

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب