ام‌باپه: مهم نیست قرعه ما چه تیمی باشد

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 12:50
ستاره پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر یوونتوس گفت که دوست داشت به عنوان تیم نخست صعود کنند با این حال مهم نیست که قرعه آنها چه تیمی باشد.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با وجود آنکه در دیدار برابر یوونتوس در ایتالیا به پیروزی دست پیدا کرد اما پیروزی پر گل بنفیکا باعث شد تیم پاریسی به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود و قرعه سختی در انتظار این تیم باشد.

کیلیان ام‌باپه ستاره پاری سن ژرمن در این بازی که هم گل زد و هم پاس گل داد بعد از بازی گفت: خوشحالیم که در این بازی به پیروزی دست پیدا کردیم. بازی کردن برابر یوونتوس سخت است اما خوشبختانه مثل بازی رفت توانستیم به پیروزی دست پیدا کنیم و سه امتیاز را به دست آوریم.

او درباره صعود به عنوان تیم دوم از این گروه گفت: این طبیعی است که دوست داشتیم به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شویم با این حال آماده بازی با هر تیمی هستیم. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید توان شکست دادن هر تیمی را داشته باشد. مهم نیست که با چه تیمی بازی کنیم. تا مرحله بعد زمان زیادی باقی مانده است و باید ابتدا جام جهانی برگزار شود. تا آن زمان احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

پاری سن ژرمن با توجه به اینکه در جایگاه دوم جدول رده بندی این گروه قرار گرفت در مرحله بعد با یکی از تیم‌های منچسترسیتی، تاتنهام، رئال مادرید، پورتو، ناپولی، بایرن مونیخ و چلسی بازی خواهد کرد.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب