گالتیه: شب عجیبی را تجربه کردیم/ با آرامش منتظر قرعه هستیم

تاریخ و ساعت انتشار : پنج شنبه 12 آبان 1401 09:53
سرمربی پاری سن ژرمن از پیروزی برابر یوونتوس راضی است اما به نظر می‌رسد از صعود به عنوان تیم دوم ناراحت است.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن با وجود آنکه در دیدار برابر یوونتوس در ایتالیا به پیروزی دست پیدا کرد اما پیروزی پر گل بنفیکا باعث شد تیم پاریسی به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود و قرعه سختی در انتظار این تیم باشد.

گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن در نشست خبری بعد از بازی گفت: حتی تا دقیقه ۹۰ ما صدرنشین بودیم اما بنفیکا گل بعدی را زد و  همین باعث شد که  صدر را از دست بدهیم و دوم شویم. به بنفیکا تبریک می گویم. پاری سن ژرمن و بنفیکا تنها تیم ها در فوتبال اروپا هستتند که در فصل جاری در همه رقابت ها بی‌شکست بوده‌اند و این نشان می دهد که دو تیم در شرایط بسیار خوبی هستند.

او درباره قرعه بعدی تیمش گفت: با آرامش منتظر قرعه تیم در دور بعد هستیم. بازیکنان پاری سن ژرمن نهایت تلاش خود را به کار گرفتند. شب عجیب و غیر عقلانی را تجربه کردیم. گاهی اوقات در  لیگ قهرمانان اروپا رقابت غیر عقلانی می شود و ما چنین شبی را تجربه کردیم. ما در هر دو بازی رفت و برگشت برابر یوونتوس به پیروزی دست پیدا کردیم و تاکنون هیچ تیم ایتالیایی چنین عملکرد برابر یووه نداشته است.

گالتیه در پایان گفت: متاسفانه ما گل های بدی در این رقابت ها دریافت کردیم. اگر یک گل کمتر می خوردیم اکنون صدرنشین بودیم با این حال از عملکرد بازیکنان راضی هستم هر چند که می توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم. من براین باور هستم که قرعه ما در مرحله بعد جالب خواهد بود. تیمی که به دنبال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست باید همه حریفان بزرگ را از پیش رو بردارد.

حریف پاری سن ژرمن در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا یکی از تیم های منچسترسیتی، رئال مادرید، بایرن مونیخ، چلسی، تاتنهام، ناپولی و پورتو خواهد بود.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب