پورعلی‌گنجی: سرمان را برای تیم‌ملی می‌گذاریم

تاریخ و ساعت انتشار : چهار شنبه 11 آبان 1401 12:07
مدافع تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید در جام‌ جهانی همه تیم‌ها به دنبال این هستند که بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش کاپیتان نیوز، مرتضی پورعلی‌گنجی درباره شرایط تمرینات تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: جام‌ جهانی ویترین است و برای همه تیم‌ها جای بزرگی است. امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می‌دهیم به هدف اصلی تیم که همان صعود از گروه است دست پیدا کنیم.

وی درباره اینکه چقدر امیدوار است که برای تیم ملی بازی کند هم گفت: بازی کردن برای تیم ملی در جام‌جهانی آرزوی هر بازیکنی است و اگر بتوانم یک دقیقه برای تیم بازی کنم، سرم را می‌گذارم.

او درباره شانس تیم ملی برای صعود از گروه در جام‌جهانی هم گفت: در جام‌جهانی همه تیم‌ها به دنبال این هستند بهترین عملکرد را برای پرچم کشورشان داشته باشند و برای پیروزی تلاش کنند. ما هم همانطور که نشان دادیم همه با جان و دل باز می‌کنیم. شاید از نظر کیفی با بازیکنان اروپایی متفاوت باشیم و در سطح آنها نباشیم اما همه تلاشمان را می‌کنیم که مقابل آنها بایستیم. انگلیس، آمریکا و ولز تیم‌های خوبی هستند و امیدوارم با تدارکی که می‌بینیم بتوانیم خوب کار کنیم و با تمرکز بالا مقابل این تیم‌ها نتیجه خوبی بگیریم.

پورعلی‌گنجی همچنین گفت: در سال ۲۰۱۸ بازیکنان همه جوان بودند و پختکی کامل را نداشتیم اما الان بازیکنان با تجربه‌تر شده‌اند. کیفیت الان ما بهتر از تیم دوره قبل است. بازی‌های ساده‌ای نداریم و بازی‌ها سخت است اما صعود از گروه امکان پذیر است. این قول را به نمایندگی از همه بازیکنان می‌دهم که سرمان را برای تیم ملی کشورمان بگذاریم.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب