سلیمی: حضور همزمان قهرمانان در فدراسیون آسیب‌زننده نیست

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 10 آبان 1401 12:30
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر نفراتی چون رضازاده، کوروش باقری و انوشیروانی نتوانند کاری در وزنه‌برداری کنند، معتقدم فرد دیگری هم نمی‌تواند.

به گزارش کاپیتان نیوز، بهداد سلیمی در نشست مسئولان فدراسیون وزنه برداری بیان کرد: در مورد گذشته به اندازه کافی صحبت شد و هدف ما این است آینده را درست کنیم. در مورد وظایفم، پیگیری مسائل و مشکلات مربوط به تیم های ملی مردان به من سپرده اند. الان تمرکز روی تیم بزرگسالان است که مسابقات سنگینی در پیش دارد اما برنامه‌ریزی برای تیم نوجوانان را آغاز کرده ایم.

او در مورد کمک به علی حسینی گفت: علی حسینی از بزرگان این رشته هستند و به اندازه کافی شناخته شده است اما حمایت و پشتیبانی را بخواهد در حد توان انجام خواهیم داد.

سلیمی در مورد اینکه حضور بزرگان در فدراسیون ممکن است ضربه می زند باشد؟ گفت: من مخالفم اگر رضازاده، کوروش باقری، انوشیروانی توکلی و من  نتوانند کمک کنند کسی دیگر نمی تواند. همه آنها با حسن نیت ورود کردند تا وزنه‌برداری سر و سامان دهد اگر ما نتوانیم فکر نمی کنم فرد دیگری بتواند.

او در مورد برنامه خود برای انتخابات کمیسیون  ورزشکاران تصریح کرد: امید داریم و اگر امید نداشتیم ورود نمی کردیم. کمیسیون ورزشکاران در تمام فدراسیون هالی جهانی تاثیر گذار است اما رقابت حدی و سر سخت است. از هر قاره یک خانم و یک آقا می روند و آسیا نفرات شاخص زیادی دارد و کار سخت است اما کارگروهی تشکیل شده است به اهدافی که داریم ، برسیم. رفتن به این کمیسیون بسیار مهم است و سه صندلی هیات اجرایی فدراسیون جهانی برای کمیسیون ورزشکاران است و اگر به آن برسیم، امتیاز مهمی است.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب