انگیزه بالای راشفورد برای جبران فصل قبل

تاریخ و ساعت انتشار : دو شنبه 9 آبان 1401 10:38
مهاجم منچستریونایتد گفت که اکنون انرژی و انگیزه متفاوتی دارد تا بتواند عملکرد ضعیف فصل قبل خود را فراموش کند.

به گزارش کاپیتان نیوز، به نقل از رویترز، در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس منچستریونایتد با نتیجه یک بر صفر وستهام را شکست داد. مارکوس راشفورد، مهاجم یونایتد تنها گل این دیدار را به ثمر رساند تا ۳ امتیاز این بازی نصیب یونایتد شود. راشفورد صدمین گل خود را برای این باشگاه در پیروزی تیمش مقابل وستهام یونایتد به ثمر رساند.

راشفورد فصل قبل در ۳۲ بازی در تمامی رقابت‌ها برای یونایتد ۵ گل به ثمر رساند. 

مهاجم یونایتد بعد از این دیدار گفت: یک انرژی کاملا متفاوت در من وجود دارد و دوست دارم با درخشش خود در این فصل خودم را نشان دهم. اکنون واقعاً انگیزه زیادی دارم. من گاهی اوقات با مسائل ذهنی بیش‌تری دست و پنجه نرم می‌کردم و قبول دارم که فصل خوبی نداشتم. تمام تلاش من این است که بتوانم امسال عملکرد فصل قبل خودم را بهبود ببخشم. می‌فهمم این وظیفه شماست(خبرنگاران) که در مورد اتفاقاتی که در زمین رخ می‌دهد صحبت کنید اما ما بازیکنان باید فقط روی کار خودمان تمرکز کنیم. ما باید برای هر بازی آماده باشیم.  

یونایتد توانست ۳ امتیاز حساس این دیدار خانگی را به دست بیاورد. شاگردان اریک تن هاخ در دیدار بعدی خود باید برابر رئال سوسیداد قرار بگیرند که این آخرین دیدار این فصل یونایتد در لیگ اروپا در دور گروهی است. یونایتد در ادامه در زمین استون ویلا به میدان خواهد رفت.

منبع:ایسنا

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب