لبنیات صدرنشین در دیدار خانگی/ جدال حساس پیکان و پاس گرگان

تاریخ و ساعت انتشار : سه شنبه 3 آبان 1401 20:52
هفته ششم لیگ برتر مردان روز چهارشنبه ششم آبان با هفت مسابقه پیگیری می‌شود، لبنیات هراز صدرنشین این رقابت‌ها در آمل پذیرای راه‌یاب ملل است و تیم‌های پیکان تهران و پاس گرگان در حساس‌ترین مسابقه این هفته به مصاف یکدیگر می‌روند.

به گزارش کاپیتان نیوز، هفته ششم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ششم آبان‌ماه با هفت دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و یزد پیگیری می‌شود.

در حساس‌ترین مسابقه این هفته از نظر جایگاه‌ تیم‌ها، پیکان (سه برد و 10 امتیاز) و پاس گرگان (سه برد و هشت امتیاز) که در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول هستند، در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

دو تیم برای کسب چهارمین برد و بهبود رتبه خود در جدول به میدان می‌روند و پیکانی‌ها که در دو هفته گذشته مغلوب حریفان شدند امیدوار به استفاده از امتیاز میزبانی برای برد هستند. از سوی دیگر پاس که هفته گذشته ایفاسرام را شکست داد و یکی از تیم‌های جوان و قدرتمند این مسابقات است، در اندیشه شکست پرافتخارترین تیم رقابت‌ها است.

در دومین مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهر میزبان ایفاسرام اردکان است. گنبدی‌ها با یک برد و چهار امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارند و ایفاسرام با دو برد و پنج امتیاز در جایگاه هشتم است. نماینده اردکان تنها تیم دارای دو برد لیگ برتر مردان است و در تلاش برای قرار گرفتن در جمع تیم‌های با سه پیروزی است.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه این هفته در سالن غدیر میزبان فولاد سیرجان ایرانیان است. ارومیه تنها تیم بدون برد مسابقات است که در انتهای جدول قرار دارد و این هفته امیدوار به کسب نخستین برد در جدال با فولاد سیرجان است، البته کار آسانی نیست زیرا فولاد سیرجان که سابقه قهرمانی در این رقابت‌ها را دارد، در حال حاضر با پنج برد متوالی و 14 امتیاز در جایگاه دوم جدول و یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات این فصل است.

تیم هورسان رامسر که با هدایت رحمان محمدی‌راد در پنج هفته گذشته لیگ برتر مردان عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است، این هفته در سالن مخابرات اصفهان میهمان گیتی پسند خواهد بود.

هورسان تنها شکست خود را در هفته سوم تجربه کرد و اکنون با چهار برد و 12 امتیاز در رتبه سوم جدول است و گیتی پسند تازه وارد به لیگ برتر مردان نیز با یک برد چهار امتیاز در جایگاه دهم جدول قرار دارد.

در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل پذیرای راه‌یاب ملل مریوان است. شاگردان بهروز عطایی در تیم آمل که با شکست ایفاسرام در دیدار معوقه هفته نخست به صدر جدول صعود کردند، برای حفظ این جایگاه محکوم به شکست سه امتیازی حریف هستند.

راه‌یاب ملل مریوان نیز با سه برد و 10 امتیاز در جایگاه هفتم جدول است و آرش صادقیانی در اندیشه نمایش خیره کننده شاگردانش مقابل سرمربی تیم ملی والیبال ایران است تا توانایی شاگردانش را به عطایی ثابت کند.

تیم سایپا تهران این هفته میهمان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی است. شهدابی‌ها برای شکست شاگردان فرهاد نفرزاده در خانه برنامه ریزی کردند تا به چهارمین برد خود دست یابند تا از جایگاه ششم کمی صعود کنند، اما نارنجی پوشان نسبت به آغاز لیگ به هماهنگی بهتری رسیدند و در حال حاضر با یک برد و پنج امتیاز در رتبه نهم جدول هستند. بنابر این شکست سایپا در سالن شاهدیه یزد کار آسانی برای شاگردان محمدرضا تندروان نخواهد بود.

در آخرین دیدار لیگ برتر مردان در هفته ششم، تیم‌های مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان در سالن 9 دی رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نمایندگان مشهد و رفسنجان با یک برد و چهار امتیاز در رتبه‌های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند و قطعا برنده این مسابقه صعود چند پله‌ای در جدول خواهد داشت.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 16

پیکان تهران – پاس گرگان

 

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16

شهرداری گنبد – ایفاسرام اردکان

 

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 16

شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان ایرانیان

 

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16

گیتی‌پسند اصفهان – هورسان رامسر

 

آمل، سالن پیامبر اعظم(ص)، ساعت 16

لبنیات هراز آمل – راه‌یاب ملل مریوان

 

رفسنجان، سالن 9 دی، ساعت 16

مس رفسنجان – نیان الکترونیک خراسان

 

یزد، سالن شاهدیه، ساعت 16

شهداب یزد – سایپا تهران

شبکه های مجازی:

  • جدیدترین ها
  • پربازدید ها
آرشیو مطالب